Wysłany: Nie Lut 08, 2015 16:38 [R45] Podłączenie komputera
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2005
Cześć, od kilku dni świeci mi się kontrolka check engine, zapaliła sie podczas jazdy, ale wszystko działa prawidłowo. Wiecie o co może chodzić?
I druga sprawa, bylem z tym u 3 mechaników, ale żaden z nich nie dał rady się połączyć z komputerem bo nie ma odpowiedzi z samochodu. Musi być jakiś specjalny komputer?
Dziękuję
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 08, 2015 16:38 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Miałem tak samo przez ponad rok czasu,i jeździłem tak z tym.KTS Bosch nie potrafił skasować błędu.Autocom ,Delphi i Launch x431 na pewno potrafią to zrobić.
o coś takiego ci chodzi? I to serio zadziała? Jak tak to super, ale wierzyć mi się troche nie chce, bo u mechanika byłem i podpiął 3 różne urządzenia i żadne sie nie połączyło, ale fakt nie wiem co to były za urządzenia
Hehe, no dzięki wielkie za pomoc, po prostu nie znam się na tym. A dziwi mnie troche, że wtyczka za 20zł da rade jak mechanik miał jakieś takie wielkie skrzynki, pewnie drogie i żadna nie dała rady.
Zrobiłem tak: wpiąłem kostke do wejścia obdII, zaświeciła się na niej jedna lampka, potem włączyłem bluetooth, wykrył urządzenie obd II, kliknąłem sparuj, wpisałem kod 1234 (tylko taki zadziałał).
Aplkacja torque app nie łączy sie z kostką, są błędy w statusie - połączenie z adapterem - nie podłączono do OBDII oraz podłączenie do ECU - nie podłączono. Licznik błędów adaptera jest 0
ściągłem też kilka innych aplikacji ze sklepu play, żadna nie łączy się z kostką, pokazują sie komunikaty, błąd modułu, brak połączenia, itp.
Skoro w VW działa to cos z wtyczka OBD masz chyba nie tak z zasilaniem. Bo TorqueApp nawet bez ECU musi wykryć elm327 jedynie w tedy się pojawi błąd brak połączenia z ECU ale łączyć z wtyczka się musi.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Po podłączeniu kostki świeci się na niej jedna dioda, bluetooth ją też wykrywa, a dalej po włączeniu programu, jest brak połączenia.
[ Dodano: Czw Lut 12, 2015 20:20 ]
zdjęcia z programu
[ Dodano: Pią Lut 13, 2015 16:06 ]
Widzę, że nikt nie wie o co tu może chodzić, nie dziwie się, ja też nie mam pojęcia po tygodniu grzebania w internecie.
Napiszę tylko, że nastąpiła mała poprawa, bo gdy włączam wtyczke, zapala się na niej tylko jedna dioda, w programie torque zaczyna migać ikonka samochodu, jest napisane połączono z adapterem, ale brak połączenia z ECU, łaczy, łączy, łączy, aż pojawia się komunikat 3 inne błędy adaptera, potem pokazuje się brak połączenia z adapterem, brak połączenia z ECU, błędy adaptera 0.
Musisz przekrecic kluczyk zeby sie mogl z ECU polaczyc. Ja to robielm zawsze tak ze najpierw czekame na wylqczonym zaplonie az sie mit Torque z wtyczka polacza i potem przekrecalem kluczyk dopiero i sie lazcyl z ECU.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie, nie udało mi się z tą kostką ELM, nawet nie kombinowałem już z tym więcej, ale pomógł mi chyba ostatni mechanik w mieście wyposażony w komputer Deplhi, połączenie nastąpiło od razu, wykrył aż 7 błędów, wszystkie jakieś takie błędy czujnika, mechanik mówił że to nic istotnego i wykasował wszystkie. Check engine sie nie świeci już, ale gdyby się zapalił to mam przyjechać i wtedy sie okaże który błąd z tych 7 był tym ostatnim co mi wyskoczył. Na razie jednak nic sie nie zapala już od 4 dni. Pozdro!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum