Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
witam
jak w temacie- od jakiegos czasu nie moge tylnej klapy otworzyc ...ostatnio duzo pracuje od rana do wieczora i nie mam czasu pomajstrowac...ktos mial w tym modelu taki problemiik? pewnie nie pozostaje nic innego jak dostanie sie do zamka przez odkrecenie torksow nad rejestracja pod "daszkiem" i czy to jest duzo roboty bo nie wiem jak sobie czas zorganizowac
aha jak uzbrajam alarm to jest charakterystyczne" pikniecie "jakby byly nie domkniete drzwi , a przycisk odpowiedzialny za otwieranie klapy nie reaguje
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Cze 24, 2011 19:31, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 20:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie jestem pewien czy się dostaniesz przez daszek od rejestracji...
U mnie trzeba było się dostać przez bagażnik, zdejmując wygłuszenie klapy. Z kluczyka też nie działa?
Pikanie spowodowane jest tym, że czujnik nie zwiera obwodu i myśli, że klapa jest cały czas otwarta.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
merf3, tak mi przyszło na myśl, chociaż to pewnie mało prawdopodobne, ale może ktoś uderzył Ci w tył auta i tylny zderzak podszedł pod klapę i ją zaklinował. Miałem tak w poprzednim aucie, wystarczyło śrubokrętem wydłubać zderzak z pod klapy i ta się otworzyła, wcześniej naciągnięty zamek nie chciał puścić.
apples, zdarzyło się już u mnie, że zamek w klapie nie reagował na wewnętrzny przycisk otwierania pod kierownicą, ale zawsze można było otworzyć kluczykiem...
merf3, u mnie w kombiaku po lifcie, za rejestracją, w schowku na trójkąt jest taka zielona żyłka/linka, która służy do awaryjnego otwierania klapy. Taka sama jak za klapką od NAVI, do otwierania awaryjnego klapy od wlewu paliwa.
Pieta dzieki , znalazlem to i faktycznie mozna klape otworzyc tym sposobem ale nadal musze znalezc przyczyne ...sorki ze od poczatku nie napisalem ze mam kombiaka .
seniorA sprawdze w wolnej chwili przewod .
NO i dzieki apples ze mnie wyreczyles za odpowiedzi kolegom ze mam kombiaka co przyspieszylo awaryjne otwarcie klapy
Wysłany: Pią Cze 24, 2011 12:00 [R75] Problem otwarcia klapy bagażnika przyciskiem ze środka
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Mam problem z otwieraniem bagażnika. Otwiera się tylko z kluczyka, do wczoraj było ok.
Dziś otwiera się tylko z kluczyka, a od środka nie da się otworzyć. Tak jakby się coś zablokowało. Nie wiem co z tym zrobić ,doradźcie mi coś.
A inne drzwi się otwierają z pilota?
Z kluczyka tzn. że jak mocno przekręcisz w prawo? Czy wystarczy, że włożysz, przekręcisz lekko i pyk, się otwiera?
[ Dodano: Pią Cze 24, 2011 13:54 ]
Jeszcze dopytam, czy jak naciskasz przycisk, to słyszysz cokolwiek, że coś się dzieje?
Czy po prostu głucho jest? Nic się nie dzieje?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A inne drzwi się otwierają z pilota?
Z kluczyka tzn. że jak mocno przekręcisz w prawo? Czy wystarczy, że włożysz, przekręcisz lekko i pyk, się otwiera?
[ Dodano: Pią Cze 24, 2011 13:54 ]
Jeszcze dopytam, czy jak naciskasz przycisk, to słyszysz cokolwiek, że coś się dzieje?
Czy po prostu głucho jest? Nic się nie dzieje?
Jak naciskam przycisk nic sie nie dzieje-kompletna cisza,do wczoraj wszystko bylo dobrze
Sprawdzaj po kolei. Bezpieczniki też możesz (pod schowkiem, nad nogami pasażera), ale wydaje mi się, że cały układ zamków jest na jednym bezpieczniku. Zobacz, może kostka w jakiś magiczny sposób się wysunęła. Zdejmij osłonę i dostań się do kostki. Zewrzyj dwa piny i zobacz czy działa. Jeśli działa, to coś z przyciskiem. Jeśli nie działa, to dalej.
Przewód najprawdopodobniej leci do bagażnika przy progu. Potem wchodzi w osłonie gumowej do klapy bagażnika. Nie często się zdarza, żeby się tam przewody łamały.
Na koniec zdemontuj wyściółkę klapy bagażnika. Sprawdź styki.
Skoro jednak klapa otwiera się delikatnie po przekręceniu kluczyka, to znaczy, że układ działa. Problem jest w komunikacji przycisku z zamkiem. Osobiście walczyłem z instalacją, ale u mnie winnym okazał się zamek w drzwiach kierowcy.
Chyba, że komputer zdurniał i twierdzi, że auto jest cały czas jednak zamknięte - uzbrojone
Może zamknij go jeszcze raz, poczekaj aż się uzbroi i zobacz wtedy.
Działa Ci przycisk od zamykania/otwierania zamków w drzwiach wewnątrz auta (ten obok przycisku awaryjnych)?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ostatnio ten przycisk mi nie działał jak zalało mi podłogę u kierowcy. Woda z uszczelki przewodu sprzęgła spływała po plastikowej osłonie nad pedałami w kierunku słupka przy drzwiach i tam zalewało przycisk. Pomogło wyciągnięcie przycisku, wydmuchanie wody z kostki, rozebranie obudowy przycisku i dokładne wysuszenie. wcześniej przycisk był jakby cały czas zwarty, ale nie otwierał bagażnika, kluczykiem było wszystko OK
jeżeli jednak przycisk działa i nie otwiera tak samo jak kluczyk, czasem można kluczyk przekręcić do końca i na samym końcu przy mocniejszym dociśnięciu może się udać że otworzymy klapę. Po zdemontowaniu obicia klapy od wewnątrz, zobaczymy zamek, na trzpieniu którego obraca się coś na zasadzie wahadełka i pociąga trzpień od zamka, bywa tak że wahadełko nie kręci się z kluczykiem tylko stoi w miejscu, wtedy wkładka do wyciągnięcia, rozebrania i trzeba na nowo klinować na trzpieniu wkładki plastikowe wahadełko że tak wyjaśnię po krotce
Sprawdzaj po kolei. Bezpieczniki też możesz (pod schowkiem, nad nogami pasażera), ale wydaje mi się, że cały układ zamków jest na jednym bezpieczniku. Zobacz, może kostka w jakiś magiczny sposób się wysunęła. Zdejmij osłonę i dostań się do kostki. Zewrzyj dwa piny i zobacz czy działa. Jeśli działa, to coś z przyciskiem. Jeśli nie działa, to dalej.
Przewód najprawdopodobniej leci do bagażnika przy progu. Potem wchodzi w osłonie gumowej do klapy bagażnika. Nie często się zdarza, żeby się tam przewody łamały.
Na koniec zdemontuj wyściółkę klapy bagażnika. Sprawdź styki.
Skoro jednak klapa otwiera się delikatnie po przekręceniu kluczyka, to znaczy, że układ działa. Problem jest w komunikacji przycisku z zamkiem. Osobiście walczyłem z instalacją, ale u mnie winnym okazał się zamek w drzwiach kierowcy.
Chyba, że komputer zdurniał i twierdzi, że auto jest cały czas jednak zamknięte - uzbrojone
Może zamknij go jeszcze raz, poczekaj aż się uzbroi i zobacz wtedy.
Działa Ci przycisk od zamykania/otwierania zamków w drzwiach wewnątrz auta (ten obok przycisku awaryjnych)?
Witam ponownie)))Wczoraj nic nie robilem przy tym przycisku bo padalo,dzis rano ide do samochodu sprawdzic ten przycisk co mu dolega a tu mila niespodzianka wszystko dziala jak wczesniej.Nie wiem co sie stalo,ale najwazniejsze jest to ze znow dziala.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum