Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam.
-W moim MG ZR 1.8 VVC zaszła potrzeba wymiany uszczelki pod głowicą. Poleciliście jakąś w pełni metalową-tylko taka mnie interesuje ze względu na trwałość.
-Mechanik zalecił również wymianę rozrządu, mimo że jest sprawny. Powinien w takiej sytuacji być wymieniony?
Ostatnio zmieniony przez luucek Czw Cze 07, 2018 09:27, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 06, 2018 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zestaw uszczelek kosztuje około 350pln w sklepie landroverowy.pl i to masz pełen zestaw na kolektor dolotowy, wydechowy, uszczelniacze zaworowe oraz nowe śruby głowicy koniecznie.
rozrząd wymienić najlepiej razem z napinaczem
pompa wody, uszczelniacze wału oraz wałka rozrządu.
A ten mechanik umie ustawiać VVC ?
_________________ Ja lubie SZYPKO
niech żyje zbrodniczy REŻIM
Uszczelka statego typu - wzmocniona. Nie kupuj MLSa, nie sprawdza sie. Sruby kup markowe, np; elringa albo zostaw stare. Koniecznie glowica do sprawdzenia i splanowania, zawory do dotarcia i wymiana uszczelniaczy zaworowych. Pamietaj o wymianie krotkiego paska rozrzadu. VVC musi byc ustawione porzadnie, pogadaj czy mechanior juz to robil.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum