Wysłany: Wto Cze 11, 2013 21:15 [R75]Nowa obudowa do kluczyka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Panowie wytarła się obudowa i zrobiły się dziury w pilocie
zastanawiam się nad kupnem nowej takiej jak na zdjęciu z możliwością przełożenia grotu ale pytanie.. w oryginalnym kluczyku ten grot jest wtopiony trzeba go wykroić
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 11, 2013 21:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja miesiąc temu przerabiałem to, polecam zakup tego kluczyka, z tym że ja miałem wyjmowany grot. Przyjżyj sie dokładnie czy nie da sie u Ciebie wyjąć , jesli tak to musiz go na siłę wyciągnąc, najlepiej ruszając na boki ( ale wzdłuż cienszego boku.)
Pamietaj też o takiej pierdółce które jest w obudowie pilota by ją delikatnie wyjąć i przełożyc do nowej obudowy.
Mając cieniutki śrubokręt zajełomi to jakieś 5 minut.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Najpierw go zakupie a potem będę gmerał w tym Bo nie wiem jak dużo ewentualnie będę musiał wyciąć.
To miałeś farta
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Szukaj pilota niezalanego. Z surowym grotem, który powinni dorobić Ci w zwykłym punkcie dorabiania kluczy. Magiczne coś o czym pisze "Maryba", to transponder. Można kupić sobie sam transponder i dopisać go do EWS'a. Kluczyk będzie wtedy serwisowy, będzie potrafił otworzyć samochód z "grota" i odpalić go. Otwieranie z pilota nie będzie możliwe, ale... może uda się to zmienić Podobno jest już kilka osób na globie, które to potrafią
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
MaReK, ee Marek ja dorabiałem cały kluczyk podkreślam cały kluczyk z elektronika w Przemyślu zapłaciłem 600zł i działa tak samo jak ten oryginalny bez problemów, teraz właśnie go używam do samochodu
Co to znaczy dorabiany cały kluczyk z elektroniką? Kupiłeś używany kluczyk od innego auta, pojechałeś, położyłeś na stole i Ci go dorobili? Nie było potrzebne do tego auto?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a ty napewno masz zalany kluczyk ? wszystkie takie były? ja mam dwa rozbierane .
Zalany bo nawet kombinerkami nie mogę tego grota wyszarpać.A tobie lekko wyszedł ?
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Zalany bo nawet kombinerkami nie mogę tego grota wyszarpać.A tobie lekko wyszedł ?
Zrób zdjęcie swojego klucza tak aby było widoczne miejsce połączenia grotu z obudową i wrzuć na forum lub prześlij mi na meila.
Groty w 99% są wyjmowane, chyba że ktoś ma zamiennik z grotem wtopionym na stałe.
Jak prześlesz zdjęcie i zobaczę jak to wygląda w twoim kluczu, to myślę że wtedy będę w stanie pomóc.
Podłączę się pod wątek, gdyż u mnie także przetarł się przycisk otwierania drzwi w kluczyku (mam dziurę) i czeka mnie także wymiana obudowy. Zastanawiam się czy w takim wypadku nie dałoby się wymienić obudowę od kluczyka z poliftowego angola - tam chyba jest dodatkowy przycisk otwierania bagażnika z pilota ? Czy jest szansa na integracje takiego otwierania z bebechami pilota/kluczyka sprzed liftu ?
Po kilku podejściach i obruszaniu grota wyskoczył tak to wygląda trochę inaczej niż na tym zdjęciu na aukcji ponieważ na grocie jest kawałek plastiku a mnie plastik został w obudowie
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
W po lifcie nie ma dodatkowego przycisku, jest taki sam, tylko trzeba się przycisk do otwierania samochodu kilka sekund i otwiera bagażnik. U nas przetrzymanie otwierania drzwi ustawia fotel (jeżeli jest elektryczny) do pozycji zapamiętanej w kluczyku
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
U mnie też ustawia pozycje fotela, myślałem że do bagażnika jest jakiś inny (trzeci przycisk). Czyli w tych poliftowych nie ma opcji automatycznego ustawiania fotela z poziomu kluczyka - zastąpiono ją otwieraniem bagażnika ? Zdaje się polift nie ma w zamku bagażnika otworu na grot ?
artmati, jak miesiąc temu zmieniałem właśnie obudowę od pilota to grot wyrwałem w identyczny sposób w nowym zestawie dostałem nowe "gniazdo" na oryginalny grot oraz widoczny na zdjęciu klin
Czyli w polifcie kosztem jednej funkcjonalności dodali inną, wydaje się że można to aktywować także i w przedlifcie o ile przycisk (w samochodzie) otwierania bagażnika jest elektroniczny a nie mechaniczny. Z zewnątrz wygląda dość topornie więc możliwe że on w sposób mechaniczny zwalnia tylko linkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum