Wysłany: Sro Paź 15, 2014 15:59 [R75] Silniczki VIS
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Panowie potrzebuje pomocy ponieważ mam dosyć denerwujacy problem. Silniczki vis czasem odmawiają posłuszeństwa a objawia się to tym ze czasem działają a czasem przestają. Podczas jazdy samochód przy ok 3tys zamiast ssię zbierać to powoli się wkreca. Rozebralem je i wszystkie elementy zmierzylem miernikiem i wydają się sprawne. Wymieniłem przekaźniki bo myślałem ze to one się popsuly ale dalej jest to samo. Może coś im nie daje sygnału żeby zadziałały i czasem działają a czasem nie.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 15, 2014 15:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
WITAM
Od kilku tygodni szukam na forum opisu podobnego problemu do mojego i niestety nic nie udało mi sie znalezc .
Mam nowiutki VIS BALANCE prosto ze sklepu i po podłączeniu ustawia sie w pozycji zamkniętej , czyli ok
Po podłaczeniu TOAFA I wykonaniu testu vis BALANCE nie reaguje pojawia sie blad P1475 I P1471
(dodam ze power podczas testu otwiera i zamyka tak jak powinien)
Odlanczalem aku niestety nic to nie zmienilo
Moze spotkal sie ktos z podobnym problemem i moze udzielic pomocy
Tak albo mas uwoalony ECU albo nie łączą styki w kostce albo kolega md miał zamieniona wtyczke od sondy lambda. Jakie masz kolory przewodów na tej wtyczce i w jakiej kolejności Zrób zdjecie tej wtyczki co masz podpieta. dla twojej informacji nie testuje się silniczka przed zamontowaniem w kolektor bez obciążenia klapki ale może już za późno. Jeszcze jedna sprawa to że masz nowy vis nie znaczy że na 100 jest dobry
Wtyczka jest prawidłowa więc jeśli vis jest dobry to masz uwalony ecu raczej na 95% albo kable. Z kont jesteś kontaktuj się z tym do dzieju, albo z AdaskoC żeby kupić cały zestaw startowy. Możesz zrobić taki myk żeby podmienić od innego V6 ECU sterownik silnika i o pod kompem sprawdzić czy działa VIS nawed bez odpalania auta.
mieszkam w okolicach Piły
tak myslalem aby kupic sterownik na próbę , nie wielki koszt
jesli sie okaze ze walniety sterownik to czy to sie naprawia ? ,
czy musi byc nowy zestaw startowy i czy ewentualnie ten zestaw mozna zsynchronizowac za pomoca TOAFa?
Naprawić ci może użytkownik dzieju wpisz w google woox serwis. Albo jak kupisz kompletny zestaw startowy to nic nie trzeba parować. Trzeba tylko wymienić ECU ewc i pestke immo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum