Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Ostatnio zwrocilem uwage ze przy pierwszym zaworze wokol tej srubki (jak zaznaczone na zdjeciu) wystepuje delikatne pocenie,przy innych jest czysciutko i suchutko a tam jest jest tzawsze troche wilgotno Chyba nie jest to normalne,wymienia sie tam jakies usczelki czy cos? co moze byc tego przyczyna?
Ostatnio zmieniony przez apples Sro Sie 31, 2011 21:21, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 29, 2010 19:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
uszczelki pod kolektor dolotowy. Jeśli pocenie jest małe to może wystarczy tylko dokręcić śruby (nr 10 górne) i po kłopocie, jeśli nic nie da to z czasem i tak je wydmucha.
Moze to glupie pytanie ale wymiana ich to jakas skomplikowana robota? I lepiej wymienic jak najszybciej czy mozna jezdzic dopoki nie zacznie mocniej wyciekac?
menior, dopuki się poci możesz tak jeździć, ale jak już będzie gorzej to silnik zacznie łapać lewego powietrza co nie jest wskazane.
Wymiana nie jest trudna. Odkręcasz w sumie 8 śrubek, od dołu odłączasz czujnik doładowania, uważasz na kabelki, odkręcasz EGR i w górę. Potem tylko oczyścić wloty na głowicy, a na dolot założyć nowe uszczelki w miejsce starych i skręcić do kupy Proste, łatwe i przyjemne
Bylem u mechanika zeby wymienial te uszczelki on obejrzal i stwierdzil ze uszczelki nie maja tu nic do rzeczy,ze w kolektorze musi byc jakies mikro pekniecie i stad pocenie,to ja zglupialem co o tym myslicie?
mikro dupa.Wymien najpierw uszczelki pasuja od BMW i kosztuja pare groszy.Niedawno wymienialem,pierwszy raz troche strach ale to prosta robota w sumie. Jesli nie pomoze to cos z kolektorem.Trzeba zaczynac od najprostrzych rzeczy
No ale on mi pokazywal gdzie sa uszczelki a gdzie jest wyciek (wokol srobki) wiec na konski rozum ma racje a komplet uszczelek prawie 50 euro wiec pare groszy to nie jest
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 21:16
Ja za komplet uszczelek zapłaciłem 96zł. 4 okrągłe i 4 prostokątne. Jeżeli masz pęknięty stary kolektor to i tak do nowego kolektora kupisz nowe uszczelki. Możesz teraz kupić nowe i założyć do starego, a jak okaże się że musisz mieć nowy to przełożysz te uszczelki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum