Wysłany: Wto Sie 07, 2018 18:24 [620ti] Podwyższony poziom oleju.
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Poskładałem roverka chodził elegancko. Kilka dni spokojnej jazdy po remoncie silnika i wczoraj zaczął przebierać i zgasł. Wyjąłem świece i na 4 grze paliwo. Kupiłem świece, przewody, cewkę na podmiane. I dalej to samo spojrzałem na stan oleju a tam Bena. Szczelone pierścienie? Czy może listwa wtryskowa bądź wtryskiwacze? Pomóżcie bo nie wiem od czego zacząć.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 07, 2018 18:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. co zrobiłeś z silnikiem? co wymieniłeś? czemu ?
2. Jesli motor świeży - po remoncie (pierscienie, panewki itp) ma się ułożyć przez kilkaset km,
3. zmierzyłeś kompresje?
4. jakieś inne objawy? dymi, strzela itp?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pękła głowica i tłok. Kupilem urzywki, głowica do slifu wraz z blokiem. Turbina do regeneracji, komplet uszczelek do wszystkiego do tego panewki rorzad paski rolki świece cewka przewody...
Kompresja nie zmierzona, nie ma czym. Ale była spora.
Nie równa praca, zalewa się, po dodaniu gazu zadusza się, bęzyna dostała się do układu wydechowego i miski olejowej.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Czw Sie 16, 2018 11:44
Jak miałem ostatnio taki przypadek w Peugeot, dokładnie takie objawy, to padła cewka,popękały przewody od wtrysków i mimo że niby dawały odpowiednie napięcie na wtryski to okazało się że to napięcie zanika podczas pracy i wtrysk leje. Najczęściej miało to miejsce po rozgrzaniu auta. U mnie był taki zbieg okoliczności że padło kilka elementów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum