Wysłany: Sob Wrz 08, 2018 14:14 [Szarpanie silnika 2.0 CDTi]
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Potrzebuję pomocy w diagnozie problemu. Od jakiegoś czasu silnik zaczął w czasie jazdy delikatnie poszarpywać. Nie utrzymuje się to ciągle tylko czasami jeździ normalnie. Zauważyłem też że gorzej jest w upalne dni. Po analizie postów z forum przeprowadziłem
test przelewowy 4 min na rozgrzanym silniku:
1 37ml
2 41ml
3 58 ml
4 41ml
Natomiast korekty dawki w TOAF przy wolnych obrotach wyszły mi takie :
1,83 mm^3 0,16 mm^3 -1,77 mm^3 -0,62 mm^3
1,94 mm^3 0,15 mm^3 -1,83 mm^3 -0,69 mm^3
1,87 mm^3 0,16 mm^3 -1,81 mm^3 -0,63 mm^3
1,89 mm^3 0,22 mm^3 -1,82 mm^3 -0,74 mm^3
1,90 mm^3 0,28 mm^3 -1,81 mm^3 -0,86 mm^3
2,16 mm^3 0,25 mm^3 -1,84 mm^3 -1,06 mm^3
1,98 mm^3 0,16 mm^3 -1,56 mm^3 -1,00 mm^3
1,84 mm^3 0,37 mm^3 -1,77 mm^3 -0,77 mm^3
1,98 mm^3 0,33 mm^3 -1,86 mm^3 -0,93 mm^3
2,00 mm^3 0,28 mm^3 -1,80 mm^3 -0,87 mm^3
2,01 mm^3 0,30 mm^3 -1,91 mm^3 -0,92 mm^3
Przy obrotach 1500 i powyżej wszystkie korekty są na zero.
Proszę bardziej doświadczonych kolegów jakie wnioski można wyciągnąć z tych pomiarów?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 08, 2018 14:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum