Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
mam pytanie zakupiłem w TOMATEAM tulejkę stabilizatora
http://www.tomateam.pl/sk...wieszenie&c=772
podczas demontażu starej i zakładaniu nowej okazało sie ze średnica wewnętrzna tulejki jest znacznie mniejsza od srednicy wewnetrznej starej. srednica wew strej wynosiła 24mm a nowej 21 przez co po zamontowaniu nowej tulejki i skręceniu wszystkiego pozsotała szczelina gdzies 2 mm szerokości przy nacięciu ( orginalnie tulejka jest nacięta)
i teraz zastanawiam sie czy tak ma być i poprostu ta stara była juz tak wytarta czy tez raczej przesłano mi złą tulejkę??
z góry dziekuje i pozdrawiam
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lis 13, 2011 16:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 10, 2011 19:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mi sie wydaje, że masz pomyloną tył z przodem
O ile wiem są inne średnice
nie pomyliłem bo tylne są znacznie mniejsze bo tez zakupiłem ale jeszcze nie montowałem
sash997 napisał/a:
i sprawdź czy drążek w miejscu tulejki nie jest wytarty...
nie wiem czy był wytarty bo mechanik zakładał ale jak by był wytarty bo by pewno nie było problemu bo by gumy pasowały
Cytat:
Grunt, żeby po skręceniu obejmy nie było luzu, bo oto przecież chodzi.
i też tak do tego podchodze.... myśle ze specjalnie jest mniejsza średnica wewnętrza zeby powoli przy eksploatacji auta ta guma sie ścierała i wydaje mi sieze ta stara poprostu jest juz starta no ale dalej nie jestem pewny
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
ja dziś wymieniałem z tyłu tuleje i efektu brak. Jak waliło na nierównościach tak wali. Nie wiem już czy to z tyłu czy z przodu. Na szarpakach wyszło tylko gumy z tyłu na stabilizatorze.
No nie wali nic z tyłu wszystko jest sztywne w bagażniku. Mi się wydaje że to może być końcówka drążka prawa. Jak najeżdżam nawet na studzienkę tym kołem to słyszę jakieś łubudu. A jak się jedzie po nierównym to głos ten idzie po całym aucie. Tylko czemu ta końcówka na szarpakach nie wyszła? Przecież to nie jest nic trudnego ją wykryć jak jest wybita. Nie mam głowy. Ale denerwuje mnie ten stukot.
mi diagnosta koncówkę sprawdzał nie na szarpaku ale kazał kręcić lekko kierownią w prawo i lewo przez co mógł zaobserwować luzy na końcówce... u mnie koncówki były tak wyjechane ze diagnosta złapał sie z głowe...
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Czw Lis 17, 2011 21:57
końcówka drążka wali nawet jak pobujasz autem,więc sprawdź, a może układ kierowniczy??
[ Dodano: Czw Lis 17, 2011 21:57 ]
ps chodziło mi o końcówke drążka reakcyjnego inaczej łącznik stabilizatora a końcówke drążka jeśli już dość wybita to auto na lewarek i szarpanie kołem w prawo i lewo
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Jak byłem u diagnosty to tez autem bujaliśmy i na boki i w różne sposoby. Kierownicą tez ruszałem więc raczej takie elementy podstawowe nie umknęły by mu. Może jakaś osłona czegoś mi wali albo jakaś guma której tek łatwo nie zdiagznozować. Szkoda bo myślałem że będę miał ciszę a tu lipa.
markozalko, Jak swego czasu byłem na szarpakach swoim to gość nie znalazł żadnych usterek a pukało i mój mechanik dopiero podniósł całe auto i znalazł wybite sworznie na wahaczach i jakieś tuleje tez zaczynały hałasować. Niestety szarpaki moim zdaniem kiepsko diagnozują R75, angole tak skonstruowali zawiechę że nie tylko dziury w jezdni ale nawet szarpaki niweluje
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
zgodze sie z tym:) mi dopiero na szarpakach znalazł sfożnie wachaczy jak prawie sie rozlatywały...masakra choć przyznam że nic mi nie stukało (ponoć urok aluminium)
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Mam taki problem skrzypiało mi coś w zawieszeniu mechanik zdiagnozował gumy stabilizatora wymieniłem 2szt na tedgum skrzypienie pozostało
Pojechałem na stację diagnostyczna i potwierdzili, że to dalej od gum i coś lekko przeskakuje jakby tzn takie miał odczucia zaproponowałł aby pojeździć chwilę i może po deszczu się uspokoja
3 tygodnie minęły dalej skrzypiały wymieniłem ponownie tym razem na oryginalne rovera na ten moment dalej je słychać głównie chyba prawa strona
Czy ktoś ma pomysł ? zauważyłem, że na poczatku jazdy gum nie słychać ale jak się kawałek przejedzie odzywaja się ponownie (gdy popracuja) . Kolejna wymiana raczej nic nie da szkoda pieniedzy. Wydaje mi się, że przed założeniem były smarowane na pewno stare bo jej wziałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum