Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich
Wprawdzie temat był poruszany kilkukrotnie ale chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami przy kasowaniu obsługi olejowo serwisowej. Wiele osób próbowało kasować obsługę z różnym skutkiem. Ja ostatnio także to robiłem. Łączyłem zworki 4 i 8 od prawej na 10. 15. 20 sekund bez rezultatu. Potem zrobiłem ,, pomocnika" Zwykły przełącznik zakończony wystającymi drucikami. W opcji z przerwanym obwodem włączyłem go w kostkę serwisową. Stacyjka w pozycję II i przełączyłem ,, pomocnika " na obwód zamknięty na 4 sekundy , wyłączyłem na 2 sekundy i ponownie zwarłem na 10 sekund. Pomogło. Być może to jest właściwy sposób kasowania błędu a <<pomocnik" pomógł w sprawnym przełączaniu co nie byłoby takie łatwe stosując sam drucik
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 16, 2018 18:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum