Wysłany: Pią Wrz 14, 2018 18:29 [Mg ZR 2.0 TD 115KM 2005[nie odpala brak kontrolek na desce]
Typ: TD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam wszystkich uzytkownikow forum. Zwracam się do Was o pomoc bo już nie mam pomysłu co więcej mogę zrobić. Sytuacja wyglada następująco . W aucie brakło mi paliwa po zalaniu i podpompowaniu gruszka chciałem go odpalic ale niestety zapowietrzył się i rozładowałem kręcąc akumulator. Po holowaniu auta, zostało odpowietrzone a aku lekko podładowane. Po tym zabiegu auto zapaliło ale prędkościomierz i obrotomierz nie działały. Po nocy na desce nie zapaliła się już zadna kontrolka a auto nie odpala. Aku zostało naładowane, i po kilku probach synchronizacji pilota (4xzamknij) autko jeszcze raz zapaliło. Po wyłaczeniu silnika na desce dalej cisza i znow nie odpala.
Sprawdzilem baterie w pilocie ,jest ok, aku naładowane, masa idąca do akumulatora sprawdzona, Komputer wrocił od znachora który miał ominąc immobiliser ale dalej nic. Napięcie na stacyjce po przekręceniu kluczyka jest, bezpieczniki sprawdzone. Wiązka w klapie bagażnika ( ponoć wadliwa w tym modelu) odpięta. Z moich amatorskich pomiarów napięcia wynika ze na bezpiecznikach koło aku F1, F2, F3 nie ma napięcia. Dodatkowo brak napięcia na kostce idącej do komputera w związku z czym nie mogę się nawet podłączyć przez OBDII. Na wierzchu mam też sterownik immobilaisera i jego podejrzewam ale nie podoba mi się to ,że na desce nić się nie świeci. Immo raczej blokuje pompe a nie odcina zasilanie. Proszę o jakieś wskazówki.
Ps. Alarm normalnie rozbrajam pilotem a dioda immo mryga szybko
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 14, 2018 18:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Już sprawdzone i też wykluczone. W wolnej chwili kupie nową baterię do pilota chociaż nie wydaje mi się ,że to pilot bo centralka reaguje na pilota. Obstawiam immo ewentualnie alarm ale dziwne jest to ze nie ma nic na desce. Raczej immo (SCU) nie odcina napiecia na deske i komputer. Myślę też nad zakupem kodu EKA do odblokowania immo ze stronki http://www.mgrovercodes.com/ . Już kończą mi się pomysły a znachorzy boją się ,,anglika"
Tez tak myslalem. Ale po odlaczeniu aku i ponownym podlaczeniu zanim immo sie ogarnie i probuje odpalic to rozrusznik kreci i za chwile wyje alarm i juz potem rozrusznik nie zakreci. Przegrzebe jeszcze wszystkie punkty masowania bo z tego co widzialem jest ich kilka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum