Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 09:52
oryginalne 9.8 x 4.6 x 22 mm , lub 9.8 x 4.8 x 20 mm. ( f-my IRMOT )irmot@irmot.pl
http://www.irmot.pl/menu.htm numer kol. 603 a/0. Można dobrać od innego auta i dopiłować ,byleby były miękkie,czyli do pracy ciągłej.
Wymieniłem szczotki i mam wrażenie że wentylator kręci się znacznie wolniej niż poprzednio. Dodam że wymieniłem tylko 3 szczotki, ponieważ od 3 biegu była w bd stanie. Aha i zrobiłem szczotki dłuższe, 24 mm i drucik zasilający jest trochę mniejszej grubości. Może musi się wszystko dotrzeć, czy wina jest za ciężki drucik i za długa szczotka??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Maj 21, 2016 20:55
plecionka przy szczotkach niema znaczenia,długość szczotek też, a nie było tak że pracował Ci na klimie na 2 biegu bo szzotka od 1 była wytarta do zera?a teraz chodzi normalnie na 1 ?
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
To są 3 biegi wentylatora? Mi po włączeniu klimy od razu załącza się wentylator, słychać go tak średnio głośno (właściwie tylko jak się podejdzie pod przód auta). Jest jeszcze jeden na pewno, bo jak stoję w korku i jest klima to już dosyć mocno wyje. A na komputerze mam błąd wysokiej prędkości wentylatora. Pytanie czy to na pewno czegoś usterka, bo w AutoComie są testy tylko 2 biegów i oba działają, a błąd jak był tak jest.
bajowsado, nie ty pierwszy masz ten błąd, spotkałem osobiście 2 samochody z tym błędem, a wentylator pracuje. Wiem że w AutoCom jest tylko niska i wysoka prędkość, ale wcześniej wentylator jak się załączył, to nawet w aucie miałem wrażenie, że działa, a jak już otworzyłem drzwi to go słyszałem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Maj 22, 2016 09:02
rafalmis to może kwestia dotarcia szczotek bo jak testuje silniki blaszkami (szczotki 1 biegu są od siebie o 90st) to wystarczy że oddale blaszki np na kąt 95st i silnik lekko przyśpiesza, może nowe szczotki łapią zewnętrznymi krawędziami co daje większy kąt i jest szybciej?inaczej nie umiem tego wyjaśnić chyba że wymieniałeś komutator i go nie wsadziłeś tak jak powinien być, bo rozumiem że nie grzebałeś w czarnej puszce i np nie są zamienione biegi 1 i 2?
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
też myślałem o tym ze szczotki muszą dotrzeć się do komutator, bo zastawiłem krawędź płaską po docięciu szczotek, a nie półokrągłą. Komutator został stary, a puszcze otwierałem z ciekawości i pachnie tam fabryką
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum