Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Szybki tutorial samej naprawy nie zawre tu demontażu.
Rezystor znajduje się pod kierownicą, na wysokości mocowanie pedału gazu.
Przykręcony jest na 2 śrubki.
Do naprawy i wytrawienia styków będzie potrzeba:
Zestaw rezystorków (można kupić na ebay)
Lutownica, przyda sie tez hot air
Odsysarka
Kwas do lutowania
Cyna
Topnik
Szczotka z włosem stalowym do czyszczenia(wygląda jak do zębów)
Po wyciągnięciu rezystora , ja miałem w takim stanie:
Trzeba usunąć stare rezystory i zasmarować styki kwasem do lutowania, Wyżre tlenki:
Po wytrawieniu czyścimy szczoteczką:
Następnie wsadzamy w miejsca mocowań nowe rezystorki i zalewamy cyną:
Jasne że można , ale ja to zrobiłem tak żeby było jak w oryginale, z czym obecne rezystorki już na oko widać że są z grubszego drutu niż oryginały więc posłużą dłużej , a oryginał i tak wytrzymał z 15 lat. I jeżeli tyle wytrzymają to mi wystarczy za 15 lat będę się martwił to mój f będzie miał już 36 lat
O ile go będę jeszcze miał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum