Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 75 ] 1.8 16v prawidłowo ciśnienie cylindrów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 75 ] 1.8 16v prawidłowo ciśnienie cylindrów
Autor Wiadomość
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Wto Lut 19, 2019 18:53   [R 75 ] 1.8 16v prawidłowo ciśnienie cylindrów
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witam może ktoś posiada wiedzę jakie ciśnienie cylindrów w Rover 75 1.8 benzyna/lpg 16v 1999 rok powinno być fabryczne? Pytam bo nigdzie nie mogę znaleźć proszę o odpowiedź jakie jest fabryczne a nie jakie u was są
Ostatnio zmieniony przez vega79 Czw Lut 21, 2019 14:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 19, 2019 18:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 08:42   

10,5

[ Dodano: Sro Lut 20, 2019 08:42 ]
https://www.roverki.eu/ro...techniczne.html
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 09:17   

dawidd napisał/a:
10,5

[ Dodano: Sro Lut 20, 2019 08:42 ]
https://www.roverki.eu/ro...techniczne.html
10.5 to stopień sprężania a nie ciśnienie w barach jest na to wzór niestety ja nie potrafię tego wyliczyć .
 
 
dzelo23 
Klubowicz





Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 20, 2019 10:46   

Ja miałem okolice 14, po remoncie u k... a okolice 12,5
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 16:51   

dzelo23 napisał/a:
Ja miałem okolice 14, po remoncie u k... a okolice 12,5
takie ciśnienie podaje producent ? Bo takie pytanie padło u każdego może być inne , zależne od wielu czynników dlatego pytanie brzmi o ciśnienie w barach fabrycznie jakie jest . Z góry dziękuję za odpowiedź zgodną z pytaniem .
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 19:06   

vega79 napisał/a:
pytanie brzmi o ciśnienie w barach fabrycznie jakie jest .
podane jest tylko ciśnienie minimalne 10 bar i różnica między cylindrami max 1.5 bar.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 19:29   

SeniorA napisał/a:
vega79 napisał/a:
pytanie brzmi o ciśnienie w barach fabrycznie jakie jest .
podane jest tylko ciśnienie minimalne 10 bar i różnica między cylindrami max 1.5 bar.
możesz podesłać skąd masz takie dane ?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 20:24   

Mogę podać np. poradnik eksploatacji " Rover 75 & MG ZT Owners Workshop Manual" , gdzie podano to jako Compression pressure typical , ale mam też inne żródła tej informacji.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Sro Lut 20, 2019 22:39   

SeniorA napisał/a:
Mogę podać np. poradnik eksploatacji " Rover 75 & MG ZT Owners Workshop Manual" , gdzie podano to jako Compression pressure typical , ale mam też inne żródła tej informacji.
prosił bym o link gdzie mogę pobrać i dziękuję.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 13:48   

vega79 napisał/a:
prosił bym o link gdzie mogę pobrać i
nie wiem do czego to potrzebujesz , ale można to sprawdzić w tym poradniku Hanyes-a w rozdziale 2 części A ( 2A*1 ) . Jeśli ktoś ma ten poradnik , to może potwierdzić .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 14:20   

vega79, Synu Patryka. Zlituj się i popraw temat zgodnie ze sztuką. Czy jak już rozwiążesz problem, to każesz znowu skasować temat? :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 15:06   

MaReK napisał/a:
vega79, Synu Patryka. Zlituj się i popraw temat zgodnie ze sztuką. Czy jak już rozwiążesz problem, to każesz znowu skasować temat? :)
nie synuj mi tutaj a temat pisałem żeby skasować bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt , tyś zawszę najmądrzejszy jesteś czy nie?

[ Dodano: Czw Lut 21, 2019 15:06 ]
SeniorA napisał/a:
vega79 napisał/a:
prosił bym o link gdzie mogę pobrać i
nie wiem do czego to potrzebujesz , ale można to sprawdzić w tym poradniku Hanyes-a w rozdziale 2 części A ( 2A*1 ) . Jeśli ktoś ma ten poradnik , to może potwierdzić .
chcę sprawdzić ciśnienie na cylindrach mojego rovera czy pomiary są zbliżone do fabrycznych , dzięki za pomoc dobrze wiedzieć że na forum są ludzie co pomagają a nie próbują pouczać bo nic więcej nie potrafią. Dzięki za pomoc
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 21, 2019 16:58   

vega79 napisał/a:
nie synuj mi tutaj

Czasami trzeba, żeby dotarło :)

vega79 napisał/a:
a temat pisałem żeby skasować

To się kłóci z ideą zostawiania postów na tym forum. Jak chcesz porady tylko dla siebie, pisz prywatne wiadomości albo skorzystaj z grupy facebookowej. Tam otrzymasz jakąś odpowiedź i temat zniknie w czeluściach. Tutaj zasada jest inna o czym powinieneś wiedzieć czytając regulamin przed zarejestrowaniem konta. Ale pewnie nie czytałeś, jak większość :D

vega79 napisał/a:
bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt

Zdecydowanie. Na pewno ty i twoje wypociny nie pomogą ani mnie ani innym. Za to odpowiedzi na twoje pytania innych, którzy zechcą ci pomóc, mogą się przydać.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Czw Lut 21, 2019 21:15   

MaReK napisał/a:
vega79 napisał/a:
nie synuj mi tutaj

Czasami trzeba, żeby dotarło :)

vega79 napisał/a:
a temat pisałem żeby skasować

To się kłóci z ideą zostawiania postów na tym forum. Jak chcesz porady tylko dla siebie, pisz prywatne wiadomości albo skorzystaj z grupy facebookowej. Tam otrzymasz jakąś odpowiedź i temat zniknie w czeluściach. Tutaj zasada jest inna o czym powinieneś wiedzieć czytając regulamin przed zarejestrowaniem konta. Ale pewnie nie czytałeś, jak większość :D

vega79 napisał/a:
bo takim jak ty i tak nie pomoże nic i nikt

Zdecydowanie. Na pewno ty i twoje wypociny nie pomogą ani mnie ani innym. Za to odpowiedzi na twoje pytania innych, którzy zechcą ci pomóc, mogą się przydać.
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą. Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 22, 2019 06:45   

vega79 napisał/a:
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą.

Gdybyś nie prowokował mnie swoją ignorancją i od początku stosował poprawną konstrukcję tematu, nie byłoby tej dyskusji.

vega79 napisał/a:
Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.

Ty również trzymaj się tego postulatu :) Dla poprawnego zrozumienia twoich przekazów polecam jeszcze stosowanie interpunkcji.

vega79 napisał/a:
10.5 to stopień sprężania a nie ciśnienie w barach jest na to wzór niestety ja nie potrafię tego wyliczyć .

Nie ma takiego wzoru, który byłby uniwersalny dla wszystkich silników i wszelkie wyniki przeliczania tych parametrów nie będą dokładne i należy je traktować jako przybliżone. Z dostępnych publikacji na ten temat, można obliczyć np. że przy 10,5:1E stopnia sprężania, ciśnienie w barach powinno być ~13.1 bara.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Pią Lut 22, 2019 07:02   

MaReK napisał/a:
vega79 napisał/a:
wiesz co się kłóci z zasadami forum twoje wypowiedzi nie na temat które nic nie wnoszą.

Gdybyś nie prowokował mnie swoją ignorancją i od początku stosował poprawną konstrukcję tematu, nie byłoby tej dyskusji.

vega79 napisał/a:
Proszę nie pisać nie na temat jak nie masz nic do napisania związanego z tematem.

Ty również trzymaj się tego postulatu :) Dla poprawnego zrozumienia twoich przekazów polecam jeszcze stosowanie interpunkcji.

vega79 napisał/a:
10.5 to stopień sprężania a nie ciśnienie w barach jest na to wzór niestety ja nie potrafię tego wyliczyć .

Nie ma takiego wzoru, który byłby uniwersalny dla wszystkich silników i wszelkie wyniki przeliczania tych parametrów nie będą dokładne i należy je traktować jako przybliżone. Z dostępnych publikacji na ten temat, można obliczyć np. że przy 10,5:1E stopnia sprężania, ciśnienie w barach powinno być ~13.1 bara.
brak interpunkcji wynika że piszę w pracy na telefonie na szybko ,dlaczego usilnie starasz być tak nie uprzejmy popełniłem blad nie doczytujac regulaminu ale to można grzecznie zwrócić uwagę, a nie zachować się jak prostak. Co do tematu posiadasz ten wzór dzięki któremu to wyłączyłeś? Jak tak prosił bym o napisanie może ,chcę się go nauczyć.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 22, 2019 07:14   

vega79 napisał/a:
brak interpunkcji wynika że piszę w pracy na telefonie na szybko

A ja piszę na kiblu. Też szybko, bo ktoś wali w drzwi, że chce wejść...
Co to za głupie tłumaczenie. Szanuj innych w swoich postach, wyrażając ten szacunek chociażby przez poprawną konstrukcję postów. Nie każ innym domyślać się co miałeś na myśli.

vega79 napisał/a:
dlaczego usilnie starasz być tak nie uprzejmy popełniłem blad nie doczytujac regulaminu ale to można grzecznie zwrócić uwagę

Jakiekolwiek zwrócenie Ci uwagi uznajesz za wszechobecny hejt i nieuprzejmość ze strony moderacji.

vega79 napisał/a:
Co do tematu posiadasz ten wzór dzięki któremu to wyłączyłeś? Jak tak prosił bym o napisanie może ,chcę się go nauczyć.

Wzór w/g którego ja liczyłem (też szybko) pochodzi ze strony http://zssplus.pl/publikacje/publikacje37.htm
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Pią Lut 22, 2019 21:05   

Ciśnienie cylindrów fabryczny wynosi 12.5 bara. Obliczone i sprawdzone u mnie wynosi 12 na wszystkich, i jest równe także silnik nie jest zły jak na swoje lata i 7 lat pracy na gazie mam nadzieję że pomogę komuś
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 22, 2019 23:12   

vega79 napisał/a:
mam nadzieję że pomogę komuś

Chyba, że zapragniesz usunąć temat :mrgreen:
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
vega79 



Dołączył: 20 Sty 2019
Posty: 30



Wysłany: Sob Lut 23, 2019 15:46   

MaReK napisał/a:
vega79 napisał/a:
mam nadzieję że pomogę komuś

Chyba, że zapragniesz usunąć temat :mrgreen:
Prośba do ciebie ,żebyś nie pisał jak nie wiesz dokładnie.Odpowiedź która podałeś,nawet nie była blisko pomiaru nominalnego ciśnienia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r75] schemat pracy cylindrów układu zapłonu
Jarcun Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Maj 16, 2014 19:12
rtoip69
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie oleju
Zajac1941 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Paź 08, 2009 21:23
Zajac1941
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie w oponach
piotr1972 Rover serii 75, MG ZT 5 Wto Lip 28, 2009 15:31
staf
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie w klimatyzacji
MiReK Rover serii 75, MG ZT 24 Sob Sie 01, 2009 22:21
marynabiala
Brak nowych postów [R75] Ciśnienie silnika
jarztom Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Cze 11, 2012 14:08
jarztom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink