Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich - czytając na forum różne tematy na temat wymiany postanowiłem podjąć się tego zadania . Rozmontowałem przedni pas odkręciłem koło od pompy wspomagania i zabrałem się za odkręcanie alternatora. 1 śrubę od strony koła odkręciłem elegancko 13, 2 była 17 i nie mogę jej wyjąć - fot. tak powinno być? no i gdzie u licha ta 3 śruba jest?? wielkie dzięki za pomoc.
Dzięki dzelo23, nie miałem pojęcia gdzie ona jest nic nie widać ani nie czuć. Będę dziś znowu się za to zabierał, zdziwiło mnie to że górna śruba nie chce cała wyjść. Mam nadziej, że dam rady to zrobić bez rozpinana klimy i wyjmowania chłodnic. Ta 3 śruba ukryta na klucz 10 będzie?
Witaj,w moim przypadku jak poległ alternator,(w trasie) młody mechanik wpadł pod spód samochodu,odkręcił klimę( zluzował tylko),wyjął alternator,zregenerowali na miejscu,po 2h. wyjechałem. Fakt że dojście było bardzo kiepskie,powyższy rysunek na pewno pomoże w demontażu alternatora.
Dzięki wszystkim za pomoc dzisiaj już go wyszarpałem i jest na górze , a we czwartek leci do firmy, która zajmuje się regeneracja. Kilka fotek z mojej rozpaczliwej pracy.
Ps. okazło się że 3 śruba była na imbus he.
Witam podpinam się tutaj bo zgubiłem śróbe ta schowane a dwie od strony koła prasowego złamalem.
Bo nie wiem jak powinna wyglądać ta śruba czy to m8 czy m10 wkręcony w tą nakrętki w alternatorze.
A może jest tam jakąś specjalistyczna dni stopniowa śróbe.
Bo w tej łapie co trzyma klima i alternator jest m8 a w alternatorze m10
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum