Wysłany: Pon Kwi 30, 2018 22:57 [MGF i TF]MGF i wczesne TF czas przesmarowac kalamitki
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Pamietajcie ze w MGF-ach i wczesnych TF-ach były kalamitki na wachaczach.Ten element procz podpompowania zawieszenia (MGF) oraz pilnowania ciśnienia w oponach (MGF i TF) daje dużo jeśli chodzi o precyzje i komfort jazdy.
To takie male przypomnienie,nie wszyscy pamietaja o tym aby przesmarować zawieszenie.W moim 2004 Sparku tego nie ma,ale miałem we wcześniejszym MGF-e i w Taty MGF-e również.Ponaddto w kolegi TF-e rocznik 2002.To tyle jeśli chodzi o pytania podpompowania/poprawienia trakcji w naszych MG.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 30, 2018 22:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak będziesz smarować,pozwol aby smar az wyplynal.Niektore auta smarowanie widzialy tylko w ASO.U mnie bardzo poprawily się właściwości jezdne (jak miałem MGF)
U Taty podniosło zawieszenie o dobre 10mm,co roku smaruje zawieszenie a co 2 lata dobijal plyn w gruchach.Doprowadzil zawias do stanu idealnego w MGF.
Auto po tych zabiegach zyskuje na trakcji i komforcie.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum