Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
ostatnio z moim daily nawarstwia się problem gaśniecia silnika.
Pierwszy raz zdarzyło mi się to na autostradzie, przy prędkościach autostradowych. Silnik po postoju 5 min odpalił normalnie.
Zauważyłem, że zwykle łączy się to z ostrą jazdą, niekoniecznie wysokimi prędkościami.
Za każdym razem zgaśnięcie silnika poprzedza skakanie wskazówki obrotomierza oraz opadnięcie jej na 0.
Za każdym razem później odpala Przynajmniej jeszcze.
Przebieg +- 300k licznikowe, pewnie cofany.
Łączone przewody od nastawników, tak więc sterownik prawdopodobnie regenerowany.
Kody błędów:
Czyżby pompa mówiła papa ?
Edit:
Zacząłem myśleć i wydaje sie, że problemem może być czujnik położenia wału.
Wykluczyło by to 4 błędy, 2 są od przepływomierza.
Czy idę dobrym tropem ?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 26, 2019 22:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum