Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Postanowiłem że będę tutaj wrzucać fotki i opis z remontu Freelka Wiktora.
Wyjdzie z tego coś w rodzaju foto poradnika.
No to auto aktualnie jest w Łodzi. około 10:00 ściagamy je do mnie na zakład.
Do wykonania remontu będziemy potrzebowali zestawu tulei.
Tutaj wybór padł na poliuretany.
TULEJE WAHACZA TYLNEGO:
6xRGX101020
2xRGX101440
2xRGX101000
2xRGX101010
TULEJE WAHACZA PRZEDNIEGO:
2xRBX101780
2xRBX101790
2XRDB100080
GUMY STABILIZATORA:
2xRBX101240
Do zestawu koniecznie należy zamówić dwie śruby tylnych zwrotnic.
Te są jednorazowe i 99% że się ukręca przy rozbieraniu.
Bierzemy je z S-Part.
Poszło tez zamówienie na środki konserwujące BOLL
Wcześniej oczywiście podkład akrylowy Novol w nadkola.
[ Dodano: Pon Lip 08, 2019 21:26 ]
Zawieszenie tyłu zdjęte.
Tak jak przypuszczałem śruby zwrotnicy się ukręciły.
Przy okazji wyszło parę kwiatków:
- Totalnie zdegradowane cylinderki z tyłu
- Nie wymieniany latami płyn hamulcowy
- Przewód sztywny przy cylinderku rozleciał się w ręku.
Weryfikacja przedniego zawieszenia wykazała skrzywiony od uderzenia prawy wahacz oraz początek luzu na sworzniu.
Na bezpieczeństwie się nie oszczędza wlecą nowe wahacze z kompletem otulejowania.
Ogólnie auto bardzo zdrowe.
w nadkolach minimalne niegroźne ogniska rudej, ale z tym sobie poradzimy.
Tylny most stan idealny, podobnie jak półosie przeguby i wał z wiskozą.
Dopieścić i cieszyć się jazdą.
[ Dodano: Pon Lip 08, 2019 21:36 ]
A tutaj mój polift
[ Dodano: Nie Lip 21, 2019 08:28 ]
Auto Wiktora gotowe.
A tak prezentuje się teraz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 21, 2019 07:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum