Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
Witam szanowne koleżanki i kolegów.Mam ciekawy problem do rozwiązania, mianowicie wymieniałem jak co rok olej w silniku i zużyciu uległa śruba korek spustowy, gwint zrobił się "miękki".Pomyślałem żaden problem, znalazłem w necie taką śrubę wg. wszystkich sprzedawców i katalogów to M14 x1.5. Pojechałem do sklepu tam też sprawdzili po modelu auta i silnika i wyszła ta sama śruba.Moje pomiary jednak wskazywały że powinna być ona ciut mniejsza jakby M13x1.5 ale że była z porwanym gwintem pewności nie miałem.Kupiłem więc 14x1.5 i okazała się jednak za duża.Olej w tym czasie ściekł co do kropelki a ja musiałem ową śrubę pomniejszyć ręcznie dopasowując do gniazda w misce olejowej. Zakręciłem i jest ok.Chciałbym jednak zakupić oryginalną tylko nikt takiej nie posiada w sprzedaży ani katalogu?Ktoś spotkał się z tym problem, będę wdzięczny za podpowiedzi.Pozdrawiam Waldek
Ostatnio zmieniony przez bociannielot Pią Wrz 27, 2019 10:59, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 04, 2019 20:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jeśli wg katalogów dobrali taka śrubę to może wina leży w gwincie który jest w misce , ja co wymiane oleju zmieniam śrubę i nigdy nie miałem takiego problemu.
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 24 Skąd: Szczawno-Zdrój
Wysłany: Czw Wrz 26, 2019 21:47
Ok. można usunąć, oryginalnie jest i był korek M13 x 1.5 Chodziło mi o to czy tylko u mnie tak się trafiło czy ktoś inny też będzie miał z tym taki nietypowy problem.Po to jest chyba to forum żeby takie sprawy wyjaśniać a nie żeby co chwilę pytać jaki olej wlać do silnika co jest tak oczywiste bo określone przez producenta że aż wstyd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum