Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
W moim nowo zakupionym mgf ktoś nie dbał o wnętrze. Mogę kupić w dobrej cenie fotele boczki oraz kompletną konsolę środkową z modelu TF. Czy ktoś z was dokonywał może takiej modyfikacji i czy wiąże się ona z dużymi problemami?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 10:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Fotele i boczki kupione w skórze... Zadzwoniłem przed zakupem do dwóch tapicerów aby przyjrzeli się zdjęciom oferowanych fotelii i boczków oraz cenie którą trzeba za nie zapłacić... Oboje powiedzieli to samo... Stan rewelacyjny jak za tą kwotę a doprowadzenie ich do stanu idealnego wycenili na ok 500zł sztuka. Obszycie skórą fotela materiałowego wycenili na:
1250zł sztuka skórą meblową najwyższej jakości i 1600zł skórą samochodową pierwszego gatunku.
[ Dodano: Wto Kwi 24, 2018 18:25 ]
Mam jeszcze jedno pytanie... Przeglądając brytyjskie strony znalazłem na sprzedaż MGF z licznikami od zupełnie innego samochodu, pewnie jakiegoś Roverka. Obudowa na pewno nie była przerabiana. Licznik był cały czarny, w górnej części na środku, pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem znajdował się wskaźnik paliwa, lub i temperatury. Spotkaliście się kiedyś z takim przeszczepem?
Liczniki o których piszesz sa prawdopodobnie od wersji LE500.Na Ebayu bywaja w granicach 240f razem z kablem typu przejsciowka.Lecz do Twojego nie podejdą.Jak dobrze pamiętam mgf-y z tych lat miały liczniki na linke.A jeśli chodzi o wnętrze mgf-a to mój Tato przelozyl cale kompletne z tf-a.Rocznik mgf-a 2002 a dawcy (tf) 2005.Wszystko bez problemu pasowalo.
A srodek z TF-a miały mgf-y 2000-2002 zwane SE
Oglądając wiele programów na Discovery NG itp. Mozna dojsc do wniosku ze tylko od naszego uporu zależy czy coś będzie pasowało Na tą chwilę licznik to detal.
Udało mi się tydzień temu kupić od Niemca autko które myślał że jest dość kosztowne uszkodzone. Szybko grał się płyn i ciekł płyn. Po odchowaniu dzieci mogłem wreszcie zrobić coś dla siebie. Zaryzykowalem 700E i po zjeździe z lawety uruchomiłem je w pół godziny. Mankamentów ma sporo ale zostaje ze mną juz na wieki... wyrejestrowal go w 2012r a pod spodem rdza tylko powierzchownie na sankach i hamulcach
Kolejne pytanie. Nie spotkałem na naszych ulicach takiego koloru... fioletowy kameleon. . Wychodziło coś takiego fabrycznie?
Wychodzilo na pewno.W UK widzialem kilka na zywo,w tym jeden z nalepkami MG na masce i mniejszymi po bokach.Dla odmiany w kraju na olx ze trzy ogloszenia w tym kolorku.Wlacznie z jednym zatytulowanym Morgan jedyny taki Fajna baza do dopieszczenia.Wystarczy dbac i auto sie odwdzieczy.Jak mialem mgf-a jedyna usterka przez 70k km to lozyska w rozruszniku.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Co do dbania to będzie jeździł tylko w sezonie w weekendy bo na codzień katuje służbowe. Zimę spędzi w hali w 20 stopniach:) Żona mówi ze kupiłem sobie zabaweczke ale po pierwszej jeździe nazwała go pieszczotliwie R2 (fani SW wiedzą o co chodzi.) Obojętnie od od objętości portfela i możliwości wymiany na inne cabrio zostaje ze mną do grobowej dechy z kilkuset złotowymi comiesięcznymi inwestycjami. Właśnie stoi z braku czasu na warsztacie. Łożyska tarcze zaciski klocki przód. A ja mam zamiar zadawać wiele pytań na tym forum a samodzielne naprawy dokumentować krok po kroku i umieszczać na tym forum którym na ta chwile jestem trochę rozczarowany. Miałem wiele aut i każde z nich było związane z samodzielnym dlubaniem. W większości przypadków znajdowałem fotorelacje z napraw lub opis krok po kroku. Myślałem że że względu na wyjątkowość auta forum tak właśnie będzie żyło. Mam nadzieje ze moje początkowe zaangażowanie obudzi to miejsce i więcej chętnych się do tej formuły przyłączy. Wkrótce naprawa wycieraczek i spryskiwaczy. Swap tapicerki i licznika. Tarcze Indiglo i wiele wiele innych..
Czy tylna klapa i zderzak z TF a pasuje do F z 97r?
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnych wątkach. W pn odbieram polskie tablice wiec auto pojawi się na ulicy
Szkoda oryginal psuc i potworka robic.Ale sa gusta i gusciki i niekoniecznie sie o tym dyskutuje.Do mgf-a pauje tylna klapa oraz przedni zderzak z TF.Co do tylnego nie wypowiem sie.Pamieetam ze roznice byly pomiedzy f a tf.Niewiele osob ma w tej chwili Mgf i Tf wiec i fotoporad etc raczej nie znajdziesz.Musisz poszukac na forach innych krai.I pytaj.Jesli bede znac odpowiedz to pomoge na pewno.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Co do forum i brakiem dzielenia sie fotostory z napraw, to chyba nie zagladales w dzial "nasze auta" + roznego rodzaje faq
Tak klapa pasuje, zderzak tez ale wyglada to srednio bo TF ma inne progi (graja z linia zderzakow przod/tyl), w mgf wyglada taki set jakbys nie mial progow
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Starałem się szukać i poświęcać sporo czasu lecz w dzisiejszych czasach wiele go nie ma. Dla "nowego" trudnością jest poruszanie po działach gdzie wszystkie auta wrzucone są do jednego wora. Po przesledzeniu kilku stron o naszych autach stwierdziłem ze to temat do pochwalenia się swoimi pracami. I nie filtrowalem go dalej. Szukając informacji założyłem ze naprawy znajdują się tutaj. Może moje przyzwyczajenia do uporządkowania danych i ich logicznego i intuicyjnego ich rozmieszczenia obróciło się przeciwko mnie.
Moim subiektywnym zdaniem wszystko o danym modelu powinno być w jednym miejscu. Zapewne wielu zabieganych chętniej by zaglądało i dzieliło się swoimi wiadomościami gdyby nie musieli skakać po różnych stronach. Nie mam zamiaru niczego krytykować szanując prace osob które tworzą to miejsce.. przekazuje tylko spostrzeżenia których pewnie wielu użytkowników z lenistwa nie zrobiło. .. Był nawet moment ze zwątpienia w jakakolwiek pomoc widząc daty ostatnich wpisów... uważam że auto jest na tyle wyjatkowe ze zasługuje na miejsce które przekona wiele osób do zakupu. Osób które zanim je kupi szuka informacji w tego typu miejscach.
Szkoda oryginal psuc i potworka robic.Ale sa gusta i gusciki i niekoniecznie sie o tym dyskutuje.Do mgf-a pauje tylna klapa oraz przedni zderzak z TF.Co do tylnego nie wypowiem sie.Pamieetam ze roznice byly pomiedzy f a tf.Niewiele osob ma w tej chwili Mgf i Tf wiec i fotoporad etc raczej nie znajdziesz.Musisz poszukac na forach innych krai.I pytaj.Jesli bede znac odpowiedz to pomoge na pewno.
Chciałem przenieść całość i trochę odmłodzić auto. Potworka zrobił poprzedni właściciel montując tylne lampy typu "Lexus"
Jeśli jest ktoś chętny to odsprzedam, 50zł szt.
Autko właśnie wróciło z warsztatu. Oba łożyska tarcze i klocki. Kolejna za miesiąc. Końcówki drążków, tylne tarcze i klocki oraz metalowe rury wody. Muszę też gdzieś się podłączyć do komputera. Świeci się non stop kontrolka ABS. Mechanik sprawdził czujniki i są wszystkie ok.
W poprzednim mgf-e skasowałem bledy za pomocą zwykłego elm 327 bluetooth kupionego za 2f na Ebayu,oraz aplikacji obd doctor.Ale ja miałem 2000 rocznik.Nie wiem czy we wcześniejszych działa ten gadget.A odmladzac w ten sposób auta nie ma sensu,bynajmniej ja tak mysle.Przyjrzyj się proszę,na olx jest kilka ogloszen mgf z dolozonymi elementami od tf-a.Ostre krawędzie tf-a polaczone z lagodna,klasyczna linia mgf-a,troche się gryzie ze soba.Jesli bym miał cos robic to tylko srodek zmienić na nowocześniejszy.A do auta szukac dodatkow,jak zderzak przedni z halogenami,palaki przeciwkapotazowe,windschot,lepszy wydech etc.Tym bardziej ze planujesz pozostawić sobie MG jako auto dożywotnie.A jakby nie patrzeć mgf ma piekna klasyczna linie i powoli staje się youngtimerem.
Zerknij proszę do swojej skrzynki PW.Cos Ci podeslalem.Powinno się przydac.
A do auta szukac dodatkow,jak zderzak przedni z halogenami,palaki przeciwkapotazowe,windschot,lepszy wydech etc.Tym bardziej ze planujesz pozostawić sobie MG jako auto dożywotnie.A jakby nie patrzeć mgf ma piekna klasyczna linie i powoli staje się youngtimerem.
Zderzak mam na aucie tylko halogeny są w kiepskim stanie. Gdyby z cytatu wywalić mgf to prawie mógłbym mówić o sobie
W poniedziałek dojadą jasnobeżowe skóry z czarno beżowo srebrnymi boczkami.
Ze zmian w TF już się wyleczyłem choć przez chwilę pojawiła się myśl kupna anglika z 2003r który pojawił się na OLX za śmieszne pieniądze z uszkodzonym silnikiem i zrobieniem z 2 jednego ale pomyślałem dokładnie tak samo jak Ty
Robię wnętrze a mechanika i zewnętrznie zostaje bez zmian.
Windshota będę miał dorabianego. Pod poznaniem jest firma która robi zamienniki. Robię 2 w 1 czyli pałąki z windshotem pomiędzy nimi.
O tłumiku, przepustnicy itp. będę zapewne myślał za rok, może dwa.
Na koniec tego roku chcę mieć spokój ze wszystkimi podzespołami eksploatacyjnymi i częściowo wnętrzem auta.
Hamulce i łożyska już zrobione. Udało się też naprawić wskaźnik poziomu paliwa.
Namierzyłem usterki wycieraczek i spryskiwaczy (oba silniki spalone)
Jutro wymiana foteli i boczków. Wszystko będzie na sprzedaż za przysłowiowe grosze.
Fotele są w bardzo dobrym stanie. Boczki do naprawy (wklejenie materiału)
No i autko pojawiło się już oficjalnie w Polsce. Dla mnie dziwne jest to, że nie jako MG tylko Rover ale tak było w niemieckich papierach.
W lipcu chcę się pozbyć rudej widocznej na zdjęciu.
TF ka tez mam rejestrowanego jako Rover Mg
ogolnie brak sprecyzowanej marki na rynku urzedow komunikacji.Kiedys musialem tlumaczyc roznice miedzy marka Triumph angielska a niemiecka.Urzedy opierają się na swoich książeczkach gdzie nasze marki sa mocno zaniżone.Co tez daje wpływ na przykład w szkode calkowita(euro tax)
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum