Wysłany: Czw Gru 13, 2018 18:57 [R820ti] Zmiana tarcz z 262 mm na większe
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam,
Od kilku dni czytam nasze forum a także zagraniczne opracowania, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania. Oto one:
1. Czy zestaw zacisk + jarzmo z Rovera 620 ti (wg katalogu tarcze miały tam 282 mm) będzie pasował P&P do mojego 820 ti (obecnie mam tarcze 262 mm, a w katalogach podają 282). Natomiast tarcze są zupełnie inne, a ponadto w 620 ti mają grubość 23 mm, a w 820 - 21 mm.
2. Z jakich innych Roverów pasują zaciski i jarzma pod większe tarcze (282-285 mm)?
3. Z jakich Hond pasują zaciski i jarzma pod tarcze 282-285 mm? Chodzi mi o konkrety, czyli z rocznikami i wersjami silnikowymi.
Na forum dużo jest o zmianie hamulców w innych Roverach, ale o 800 niewystarczająco.
Dziękuję z góry za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 13, 2018 18:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Siemka, odezwij sie do Remigiusza bo wzial bude 820ti, ktora miala hamulce wlasnie 282, tutaj z forum ktos wrzucil tarcze 282 i zaciski, chyba z poprzedniej generacji 800.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
lloyd, Pogadaj jeszcze z gregiem-si, on ma u siebie w eR800 duży hebel na zacisku brembo 4 tłoczkowym , wcale to nie wychodzi jakoś specjalnie drogo, tym bardziej ze 282 tez jakoś rewelacyjne nie jest przy tej masie samochodu.
A co do Grega to rozmawiałem z nim wczoraj (przypadkiem się okazało że to on - znalazłem ogłoszenie o sprzedaży samochodu i zadzwoniłem ).
Hamulce faktycznie ma 325 mm, ale dużo przerabiania jest (adaptery pod zaciski, tarcze na 5 śrub są itd.). Rozważam...
lloyd, Czy ja wiem czy tak dużo roboty z tym? Sam u siebie w coupe montowałem duży zacisk kilka dni temu. Jedyny problem to adapter w zasadzie, trzeba to dobrze wymierzyć, tarcza to nie problem, kwestia wywiercenia nowych otworów na szpilki i wsio. Działaj, ja nie zastanawiał bym się dużo na Twoim miejscu, skoro i tak chcesz włożyć większy hebel, tak czy siak musisz kupić nowe tarcze i klocki, także 4tłok nie wyjdzie dużo drożej. Zaciski od bmw e38 można kupic w bardzo rozsądnych pieniądzach.
Jestem już po wymianie hamulców: przód tarcze + zaciski 282, oczywiście nowe klocki (TRW), nowy płyn hamulcowy, tył - czyszczenie i nowe reperaturki zacisków, nowe tarcze (TRW) i klocki (TRW), regulacja hamulca ręcznego,
Przejechałem od wymiany do dzisiaj 1233 km i hamuje bardzo fajnie, jeszcze muszę drugi raz odpowietrzyć, żeby było idealnie
Oczywiście wcześniej dałem serwo do regeneracji. Niestety z 4 sztuk, żadne nie nadawało się do użycia. I od tego polecam zacząć zastanawianie się nad wymianą hamulców na większe.
Regeneracja amortyzatorów tylnych oraz nowe opony także wiele poprawiły skuteczność hamowania.
A teraz pytanie nr 2:
Czy do Tomcata będą pasowały zaciski przód i tył z 820? Tarcze by trzeba poszukać po wymiarach. Może macie jakieś sprawdzone pomysły (chciałbym pozostać w obrębie marki Rover).
[ Dodano: Pią Cze 05, 2020 15:42 ]
Czy do Rovera 800 będą bez przeróbek pasowały zaciski i tarcze przód z MG ZT 260?
Rover ma 17" felgi, takie jak na zdjęciu:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum