Wysłany: Wto Cze 30, 2020 23:35 Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
Witam
Kontaktowałem się z firmą SAWS Tuning z UK i robią remapy Mems2j i Mems1.9
Wymieniaja pemięc na programowalny odpowiednik w gnieździe, do tego mają gotowa mapę
z przesunięciem odcinki w VVC do 7500 i podniesieniem mocy w seryjnym silniku o 10km.
Na stronie facebookowej wrzucają wykresy, opinie maja bardzo dobre.
Z tego co rozmawiałem są w stanie wysłać sterownik przerobiony a kurierowi oddajemy swój.
Wywalają tez immo na życzenie co przy tym wieku autka może sie kiedyś przydać.
Ja sobie taki prezent zrobię na gwiazdkę
według mnie nie drogi , teraz mają promocje i robią remap za 190f jest to mniej jak strojenie u nas na miejscu
w innych pojazdach bo przy obecnym kursie to jakies 900zł + przesyłka. A ludzie z angi rozpisuja sie że przyjemna mapa , lepsza moc i moment w całym zakresie co widać po wykresach i wyżej ciągnie.
Choć wczoraj oglądałem stary odzinek klimek kontra duda, i jak duda robił mini to tam zapodał silnik z zr i na mems3 zrobili niby 192km a z tego co pamiętam to miał tylko wydech i dolot zrobiony ,
No i szpere od hondy vti która podeszła do pg1 tylko przeguby wewnętrzne z hondy trzeba zaadaptować
Jaki problem był wcześniej? Czy tam nie siedzi jakaś zwykły eeprom 46xxx albo podobny? Przeprogramowanie tego to może 50zł, max 100zł, tylko kopię wsadu by trzeba mieć.
nowy889 napisał/a:
Choć wczoraj oglądałem stary odzinek klimek kontra duda, i jak duda robił mini to tam zapodał silnik z zr i na mems3 zrobili niby 192km
Myślę że te cyferki to fejk jak cała reszta programu, bo w to że znaleźli gościa co opchnął za tysiaka zr vvc gdzie sam silnik albo same koła był więcej warte nie uwierzę
Myślę że te cyferki to fejk jak cała reszta programu, bo w to że znaleźli gościa co opchnął za tysiaka zr vvc gdzie sam silnik albo same koła był więcej warte nie uwierzę
z tym to rożnie bywa, ja za swojego vcc dalem 3 tys, 2 komplety kol w tym jedne felgi aluminiowe 16" które kosztują 700zl - także tu bywa rożnie.
MG czy rover to jednak niechodliwe auta i nie trzymają ceny a dziś jak ktoś ma kasę to mu często wisi 2 tys w ta czy w druga stronę
1000 a 3000 to trochę różnica, a i tak złapałeś okazję. Jakiś czas temu się rozglądałem za takim to poniżej 5000 nie było opcji kupić, no chyba że spalony albo zgnieciony wrak. Jakby nie patrzeć rower to jest klasa premium, nie to co jakiś szmelcwagen, bmw czy opel, no i nie często takiego widać na drogach.
nanab, Szanowny pan Duda z TVN, stawiał swoje VVC na emu ztcp, wiec tu nie ma co porównywać do memsa Inna sprawa ze ten program to jakiś kabaret, Duda to pajac, nic więcej... Klimek IMHO trochę poważniejszy, aczkolwiek miałem okazje oglądać tego jego mini elektryka i szczerze to jakaś kpina jest A pamiętam jeszcze jak Duda specjalnie rozbierał skrzynie żeby zobaczyć czy torsen tam siedzi
Wracając do tematu, Czy jest sens się bawić w te angielskie nie wiadomo jakie przeprogramowane memsy? Skoro mamy u siebie nadwornego tunera? Dodatkowo to co angole deklarują często ma niewiele wspólnego z rzeczywistością
Jakiego tunera? Poza tym z tego co wiem to nikt w Polsce mems2j nie robi, a co do angielskiego programu to są wykresy na stronie z hamowni wraz z opisem modyfikacji.
nowy889, Widać musisz nadrobić zaległości Skontaktuj się z kolega Markzo. Wracając do angoli, powtarzam już nie raz okazywało się ze ich wykresami to można sobie co najwyżej tyłek podetrzeć... Niestety.
Skontaktuj się z Markiem, on ci wszystko wytłumaczy. Gwarantuje, ze będziesz 100 razy bardziej zadowolony niż angole ze swoich wykresów Po krotce, przesiadasz się na memsa 3, który kosztuje tyle co 6pak browara z biedronki, być może jakieś kosmetyczne zmiany w wiązce, nie wiem na ile się różni wiązka w przypadku mems 2j, ale jest to jakaś kosmetyka jeśli w ogóle są różnice, to już Markzo będzie wiedział najlepiej i stroisz na memsie 3 w locie. Dowód masz w temacie Marka o jego eR25 turbo, w skrócie zaturbił rovera 25 vi, i wystroił na mems 3 wyszło ponad 200hp. Dodatkowo Marek jest w trakcie ciekawego projektu z mgtf w roli głównej, nie wiem czy mogę zdradzać szczegóły ale tam to się będzie działo, i znowu gwarantuje ze angolom oczy wyjdą na wierzch, szczeki opadną do gleby a ze wstydu zjedzą swoje wykresy, albo spalą żeby tych herezji świat nie widział
Na prawdę nie ma co się przejmować jakimis wizjami angoli.
Tu potwierdzam slowa Slaxa.Projekt MGF jest bardzo gruby Angole nigdy by sie tego nie podjeli.Tu moge powiedziec,ze nikt,nigdy tyle w sterowniku nie pozmienial.Markzo mnie kusi paroma detalami ale.....Moze sie skusze
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Ktoś tu bardzo nie lubi Anglików... Rzecz w tym, że jak ktoś ogarnia temat, to raczej się tym nie chwali, bo zaraz się zaczyna g-burza. Takie czasy nastały. Angole to nie same ma...ły, podobnie jak Polacy to nie sami złodzieje. Jeśli masz możliwość zrobienia strojenia u nas, to nie ma się co zastanawiać, przy okazji można większą przepustnice założyć, przy kolektorach grzebnąć. Z mojego skromnego doświadczenia, to jeszcze nie spotkałem się ani nie słyszałem, żeby wstępna mapa paliwa grała idealnie. Zawsze są jakieś delikatne różnice między silnikami. Więc zamawiając taki, z pały przeprogramowany sterownik... Poza tym wspierajmy naszych chłopaków, podziw, że komuś chciało się grzebać przy tym sterowniku
luke27Oj tam zaraz nie lubi Zwyczajnie doświadczenie pokazuje ze oni się często mijają z prawda, ale nie twierdze ze nie ma u nich ogarniętych ludzi od tych aut.
Siema!
Bardzo dziękuje za miłe słowo, ale bez przesady... ja jestem tylko trybikiem maszyny, naszego Turbo Kolektywu. Brzmi tajemniczo? i dobrze
Co do SAWS tuning... taaak sławna firma, kasują po 120 czy 140f za tuning memsa 1,9 polegający na zwiększeniu offsetu mapy zapłonu - co każdy może zrobić sam aplikacją na Androida z tego forum: MEMSDIAG co do profesjonalizmu, właściciel tej firmy, pan Stephen Abbott pisał do mnie jak zmusić sterownik MEMS 3 VVC do pracy z turbo co ciekawe, bo ma w swojej ofercie mems 3 z 1,8 120KM przystosowany do turbo więc nie ma co tego komentować
Wracając do meritum - remap mems 1,9 jest NIEMOŻLIWY - możecie tylko zmienić offset mapy zapłonu i adaptacje krokowca, wolnych obrotów. To wszystko robi memsdiag ze sklepu play. Nic innego nie da rady zrobić, mapy są zapisane w pamięci procesora, który jest RAZ programowalny. Remap wiązałby się ze zmianą procka, co jest w zasadzie niewykonalne.
Mems 1.6 dla wersji 2,0T jest w pełni mapowalny - zapłon, paliwo, boost. Do 1b doładowania. Potem jest problem ze skalowaniem mapsensora.
Mems 2j również jest mapowalny, ale szczerze? Wrzucasz mems3, masz full diagnostykę po obd na bluetooth w telefonie, remap po kabelku, świeży i niezawodny sterownik, BA! nawet ktoś z forum caterhama czy lotus7 udostępnił soft podobny do galeciaka, pozwalający na zabawę w mapowanie I do konwersji turbo jest to bardzo wygodne.
Poniżej jest temat o memsie3, więc nie będe Was tu zanudzał wykresami itp. Jak macie jakieś pytania o wcześniejsze memsy czyli 1.6 to śmiało
Co do MGF... to nie jest tajemnica Swap z 1.8 na 1.8 VVC już ogarnąłem 2lata temu, teraz po wielu innych modach (poli w zawias, malowanie, hample AP racing, UKP) wkładamy już uturbiony silnik do auta A czy to wyjątkowe... angole nie turbią VVC bez konwersji na solid camsy, nie wiem czemu panuje mit - vvc nie ogarnie więcej niz 180KM. Dumaliśmy nad tym z Johnym, skad VVC wie jaką ma moc? no bzdury mamy możliwość sterowania w sofcie samym mechanizmem VVC, jednak trzeba to robić na hamowni, bo ciężko coś ustrzelić na drodze - żeby było lepiej. Dlatego przy turbieniu VVC np: SAWS używa sterownika z 1,8 120KM i jest qtazzz - VVC ustawia się w bazowy setup i czasy otwarcia są gorsze niż na zwykłym wałku z 1.8 taka ciekawostka
Pozdrawiam!
ps. małe spyphotoosss:
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
I tak trzymac Kiedys mialem zwyklego MGF na walkach Pipera.Wyplulo 128 kucy na hamowni.Ale oni inaczej to licza wiec na nasze ciut wiecej Inna sprawa ze nigdy nie brali sie za vvc.Prosciej bylo wsadzic Honde czy KV6 2.5.I nie wiem czemu ale trzymali sie tego jak schematu.Tak samo ja sie trzymam w Redzie dolotu z 160 i wylotu z decatem z nierdzewki pod Daytone.Cos musialem miec porobione w sterowniku bo jak wracalem na nowym
zawieszeniu od Sknerka,testowalem Reda do odcinki ktora nastepowala przy 8k....
Ale to i tak z czasem poprosze MR Guru Markza o weryfikacje
3mam kciuki za projekt.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
Jeszcze tylko dodam do tego co @Markzo pisze, według mnie SAWS kupił kilka mapek od KMaps, w końcu po długim czasie ogarnął tyle o ile podstawy i sprzedaje po niższej cenie. Niezły biznes
Bo jeżeli gość twierdzi że potrafi wystroić zwykły sterownik 1.8 120 na turbo, a nie potrafi tego zrobić z 1.4 czy 1.8 VVC to na pewno nie ogarnął tego wszystkiego samemu bo to dokładnie taka sama modyfikacja jak wcześniej. No i ta bajka z MEMS1.9, chwalą się że pierwsi na świecie to robią, a ja już dawno temu aplikacją naszego rodaka MemsDiag te wartości modyfikowałem.
Tacy z nich eksperci od remapów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum