Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Siemano,
Pomogliście raz to zwracam się spowrotem z prośbą o pomoc.
Ostatnim razem za gaszenie mojego króliczka odpowiedzialny był czujnik położenia wału, teraz gaśnie podobnie z tym , że przeważnie na ciepłym silniku.
Podjechał na stację pod komputer i wyniki takie:
P0102 - wynalazłem na forum , że będzie przepływka do wymiany a wsumie sam języczek (tyle , że do mojego ktoś zamontował raczej nie taką bo zapinka od przewodów nie zachodzi na zapinke)
P1335 - tutaj nie wiem , komputer wykazał "fuel pump position sensor malfunction"
Na internecie różnie, sterownik pompy, CKP (chociaż to on zeszłym razem napsuł krwi i został wymieniony (3-4 miesiące temu ).
P1222 - Timing governor negative deviation
P0336 - Engine speed plausubi loty
P1688 - Fuel pump control unit communication error
Znajomy diagnosta wyczyścił błędy i zostały dwa pierwsze + gaszenie na wolnych obrotach (sytuacja bardzo podobna do tego co było )
Dzięki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 20, 2020 09:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum