Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam.
Zamontowałem pompkę sprzęgła ,jakiś zamiennik z Allegro i mam złe odczucia.
Biegi wchodzą dużo gorzej niż na oryginalnej,jakiś opór jest i w związku z tym mam pytanie czy też tak mieliście bo jestem mocno zawiedziony
.
Nadmieniam że odpowietrzanie robiłem tak samo jak na starej oryginalnej
Może jakieś wskazówki ?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 04, 2021 22:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 370 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Sty 05, 2021 14:52
Ja osobiście miałem u siebie montowane Tazu i Luk. Zero różnicy w pracy. Układ zalewałem i odpowietrzałem w pojedynkę. Wszystko za pierwszym razem działało. Na forum metody dolewania płynu opisane są chyba dwie, jedni lali od strony silnika inni od strony pompki. Ja lałem za każdym razem lałem płyn do pompki. Opcje widzę 3:
1. Układ nadal nie jest poprawnie odpowietrzony.
2. Pompka jest wadliwa.
3. Wysprzęglik?
Dlaczego wymieniałeś pompkę? Co było nie tak przed wymianą? Może to też coś podpowie.
Dzięki za odpowiedź.
Pompkę wymieniłem z powodu zaobserwowania wycieku od strony tłoka
ta pompka którą kupiłem nie ma takiego kondonika w zbiorniczku jak ta stara tylko ma uszczelke pod korkiem.
Sprzedawca twierdzi że w tych nowych pompkach już nic takiego nie montowano tylko tą uszczelke pod korkiem.
Może to jest przyczyna że pompka nieprawidłowo dziala?
nie, raczej nie, ja nigdy tej gumowej wytłaczanki nie wkładam - zalewam do pełna płynem i nic mi się po nogach nie leje. Metoda z wpychania płynu od strony silnika jest o tyle nieprawidłowa, ze przepychasz syf z wysprzeglika w stronę pompki.
Najlepiej odpowietrzać w 2 osoby jak hamulce - jeden wciska pedał sprzęgła drugi luzuje i zakręca odpowietrznik dopiero wtedy ruga osoba pusząc pedał i tak kilka razy aż nie będzie powietrza
A i jeszcze jedno- masz jeszcze szybkozłączkę? Jeśli tak to ją wywal, załóż łącznik do przewodów hamulcowych, tam jest chyba 10mm gwint. Te szybko złączki często sprawiają problemy, a swoją drogą to nie wiem po kiego grzyba to producent tam założył. No chyba że przewidział że wysprzegliki i pompki będą padać na potęgę, i tak chciał ułatwić życie użytkownika. Ja dodatkowo zrezygnowałem z miedzianego przewodu między łącznikiem a pompka na rzecz elastycznego przewodu hamulcowego który to rzekom miał tłumić mikrowibracje pedału sprzęgła. Czy tak jest to nie wiem bo ja z wibracjami nie miałem nigdy problemu i teraz też nie mam, ale świadomość że za 20zl mam coś usprawnione - bezcenna
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum