Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam,
Jak zwykle proszę o pomoc, podpowiedź. Zapaliła mi się kontrolka AirBag. Gdy włączam zapłon zapala się na 2-3 s, gaśnie, po czym znów się zapala i stale świeci. Sprawdziłem emulatorem napinacze pasów, poduszki powietrzne i nadal świeci. Zwijak w kierownicy sprawdziłem od strony poduszki. Nie wiem które przewody są za zwijakiem. Możecie podpowiedzieć które przewody dochodzą do zwijaka (jak je rozpoznać)? Co może jeszcze być przyczyną?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 16, 2020 12:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do czytania bledow i ich kasowania uzywam zwyklego pudelka z blutututu podpinanego pod obd i apki Torque.Relatywnie wszystkie bledy wyswietla i kasuje.Oczywiscie jesli usterka nadal wystepuje,po skasowaniu blad wraca.Ale mniej wiecej wiadomo czego szukac.Tak znalazlem uwalony wtrysk w swoim.
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Jest: MG TF Spark i sporo do zrobienia
.Rover 75 w kolorku Cev
[ Dodano: Wto Gru 22, 2020 09:48 ]
Niestety kontrolka air bag nadal świeci. Podłączyłem skaner OBD II ELM 327 i próbowałem z dwiema aplikacjami Torque i MotorData i nie wykryły błędów. Może błędy w samym silniku da się wykasować jednak błędu systemu poduszek niestety nie.
Może znacie dobrego elektro-mechanika w okolicach Łodzi??? Może ktoś z forum mieszka gdzieś w pobliżu i może pomóc? Z góry dziękuję za info.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum