Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Sob Maj 12, 2007 13:12 [Honda Accord] Zawór EGR
Typ: TDi Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Otórz u mnie w samochodzie czerwony wężyk łączący turbinę z tym ustrojstwem nie jest połączony tylko odpięty i zaślepiony śrubką. Po co to jest i czy to nie przeszkadza, w sumie check nie świeci i samochód chyba jeździ prawidłowo, ale chciałbym , żeby było tak jak ma być?
_________________ MG TF 160 z 2004r.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 16:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 12, 2007 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Podejrzewam, że ma być podłączony do kolektora ssącego (aby wpuszczać dodatkowe spaliny do dopalenia).
Podłącz i zobacz co się stanie. Podejrzewam, że ktoś to odłączył, bo miał jakiś dobry powód...
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pon Maj 14, 2007 11:02, w całości zmieniany 1 raz
Mam nadzieje że jak podłączę to nie wywali mi jakiegos błędu trudnego do ujarzmienia ?
Błędy możesz sobie kasować samodzielnie przecież.
Jeżeli auto zacznie pracować gorzej, to może to odłączyć i jednocześnie zadać sobie pytanie, dlaczego przy poprawnym podłączeniu EGR auto pracuje niepoprawnie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pon Maj 14, 2007 11:07
Jeżeli po poprawnym podłączeniu EGR auto bedzie pracować niepoprawnie lub wywali błąd to sobie zdiagnozuje i jakoś dojdziemy wspólnymi siłami co jest nie tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum