Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: wszystkie
czy przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba wymieniac szpilki na nowe( stara zadna nie trzasnęła chociaz sie troche skręcały). koszt w inter cars 275zł za komplet:(
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Wto Lis 23, 2010 09:14, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 03, 2007 19:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szczegolowe informacje sa np. w instrukcji serwisowej z poldorovera ktora mozna pobrac ze strony klubowej
niestety nie pamietam konkretnych wartosci dlugosci
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
czy przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba wymieniac szpilki na nowe( stara zadna nie trzasnęła chociaz sie troche skręcały)
Witaj
Teoretycznie ( w zasadzie praktycznie również) tak. Natomiast jak to w życiu, różnie z tym bywa. Myślę, że jeśli nie były "przeciągnięte", to można ponownie je wkręcić z odpowiednim momentem używając klucza dynamometrycznego.
piter34: usunąłem zbędną sygnaturkę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Kwi 04, 2007 12:34, w całości zmieniany 2 razy
czy przy wymianie uszczelki pod głowicą trzeba wymieniac szpilki na nowe( stara zadna nie trzasnęła chociaz sie troche skręcały). koszt w inter cars 275zł za komplet:(
Nie trzeba. Należy sprawdzić ich przydatność.
Ten proces jest opisany w RAVE. Można też pobrać ze strony kubowej z działu dla klubowiczów (o tym pisał AndrewS).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum