Witam
Mam krotkie pytanie, jak dostac sie do szczotek alternatora?
Musze je sprawdzic aby powoli zaczac wykluczac przyczyne niedoladowywania akumulatora.
Napiecie w stanie spoczynku 12,7V. Na wlaczonym silniku na biegu jalowym 12,6V. Po obciazeniu swiatlami 12,5V i mniej. Czyli za malo. Sprawdzane na baterii i na wyjsciu z alternatora.
_________________ Rover 200sdi, 77kw, 1998, JRJ
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 10:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no wlasnie regulator jest kolejna rzecza ktora chcialem sprawdzic
Moze ktos doradzic jaki ten regulator mam zakupic? przegladam ecc i chyba slepy jestem bo nie moge nic znalezc na ten temat
W ktorym miejscu wogole to ustrojstwo jest zamontowane?
no wlasnie regulator jest kolejna rzecza ktora chcialem sprawdzic
Moze ktos doradzic jaki ten regulator mam zakupic? przegladam ecc i chyba slepy jestem bo nie moge nic znalezc na ten temat
W ktorym miejscu wogole to ustrojstwo jest zamontowane?
Regulator jest w takiej plastikowej obudowie, jedyny plastik na alternatorze... z tego co pamietam, rozbierałem rok temu...
A jakie masz objawy??
Tu ten plastik widać z tyłu - itam pod nim to jest:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum