Sprawa skomplikowana. trzeba po koleji Zdemontować podłokietnik- dwie śrubki po boku za siedzeniami , dwie pod hamulcem ręcznym , pod plastikową zaślepką ( te będzie ciężko odkręcić po przechodzą przez podłoge na wylot)Następnie konsola środkowa dwie śrubki po boku,pod radiem jedna pod włącznikiem awaryjnych jedna pod włącznikiem ogrzewania szyby tylnej jedna. pod popielniczką jedna , no i to chyba wszystko. siedzenia trzeba do tyłu odsunąć na maxa będzie łatwiej. Plastik przy gałce zmiany biegów trzeba wyciągnąć . jak już zdejmiesz konsole środkową to już z górki. panel sterowania nawiewem jest na czterech śrubkach odchylić i tyłu masz dwię żarówki. Lekko nie jest więc powodzenia.
Sprawa skomplikowana. trzeba po koleji Zdemontować podłokietnik- dwie śrubki po boku za siedzeniami , dwie pod hamulcem ręcznym , pod plastikową zaślepką ( te będzie ciężko odkręcić po przechodzą przez podłoge na wylot)Następnie konsola środkowa dwie śrubki po boku,pod radiem jedna pod włącznikiem awaryjnych jedna pod włącznikiem ogrzewania szyby tylnej jedna. pod popielniczką jedna , no i to chyba wszystko. siedzenia trzeba do tyłu odsunąć na maxa będzie łatwiej. Plastik przy gałce zmiany biegów trzeba wyciągnąć . jak już zdejmiesz konsole środkową to już z górki. panel sterowania nawiewem jest na czterech śrubkach odchylić i tyłu masz dwię żarówki. Lekko nie jest więc powodzenia.
Dorzucę to do FAQ jako "demontaż konsoli środkowej w R400"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum