Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 21:41 [R200] stuki w zawieszeniu
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
Witam... jestem posiadaczem 200-tki od jakiegos czasu no i od jakiegos czasu pojawilo mi sie kilka usterek, dobrze byloby mniej wiecej wiedziec co to jest i ewentualnie samemu troche podlubac, noo w ostatecznosci dobrze byloby wiedziec z czym sie udaje do mechaniora .
Prosilbym o wstepna diagnoze co to moze byc?:
1. podczas skrecania kol (mam wspomaganie) czuc silne drganie na kierownicy jakby o cos kolo szorowalo,jednak jak sprawdzilem ostatnio to kola byly tylko lekko skrecone,dziwny problem bo wystepuje od czsu do czasu, czasem wystepuje czesto a czasem nic sie nie dzieje przez tydzien.
2.czasami jak wjade na jakies wyboje, dzieje sie tak jak jade z mala predkoscia, to slysze dosyc silne stukanie w przednim zawieszeniu, no i oczywiscie przenosi sie to na drgania kierownicy.
3.dosyc blahy problem..chyba, otoz nie dziala mi nawiew na 1 i 2 przelozeniu - to chyba da sie samemu usunac tylko pytanie jak
za jakiekolwiek wskazowki z gory dziekuje!!
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Sro Gru 01, 2010 00:07, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 21:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Mar 2005 Posty: 164 Skąd: RUMIA
Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 21:55
1. Moze być cos z pompa wspomagania.
2. W moim przypadku byly to koncowki drazka kierowniczego. Tzn u mnie byl jeden wybity ten od kierowcy i po wymiania pomoglo Pamietaj ze jak wymienisz musisz jechac ustawic zbierznosc.
3.Niestety ja nie pomoge.
_________________ Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
Ad 1 i 2. ogólne sprawdzenie zawieszenia, a szczególnie końcówek drążków i sworzni wachaczy, a także łączników stabilizatora. Wypadało by też sprawdzić zbieżność
U mnie padnięte były końcówki drążków kierowniczych.
Ad. 3. Było wiele, wiele razy szukajcie a znajdziecie Padł Ci rezystor dmuchawy. Poszukaj opisu przy pomocy szukaczki forumowej
[ Dodano: Pon Kwi 30, 2007 11:02 pm ]
Ad 3. CD
po wpisaniu słowa "dmuchawa" zobaczysz TO. A najlepiej najpierw przeczytaj Techniczny FAQ
1. Moze być cos z pompa wspomagania.
2. W moim przypadku byly to koncowki drazka kierowniczego
ad.1. tak myslalem ze to cos z pompa ale nawet nie wiem czego szukac, jest problem z ubywajacym plynem ale ucieka mi po przewodach, takze to chyba nie to...
ad2. ile kosztowala naprawa?
Brt napisał/a:
Ad 3. CD po wpisaniu słowa "dmuchawa" zobaczysz TO
dzieki, w sumie szukajki nie uzywalem bo nie mam wprawy i zadko cos znajduje, a co do usterki to jutro postaram sie cos podlubac moze sie uda ... ostatnio mam faze na usuwanie drobnych usterek... hmm i nawet sam klocki wymienielem
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Mar 2005 Posty: 164 Skąd: RUMIA
Wysłany: Sro Maj 02, 2007 21:30
Ad 1. Jak mowisz ze ucieka Ci po przewodach to moze przez to ucieka Ci gdzies cisnienie.
Ad 2. Sam koszt koncowki nie byl duzy bo kosztowalo cos w granicy 50 zł a co do wymiany to Ci nie powiem bo sam naprawialem. A zbieznosc jak pamietam to koszt 40 zł
PS. Pamietaj o przycisku POMOGL
_________________ Pozdrowienia z 3miata
Tacowski R416 Si
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum