Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
PANOWIE MAM WYCIEK [NIEWIELKIE KAPANIE] OLEJU Z PRZODU PO LEWEJ STRONIE. WYCIEK JEST NIEWIELKI I TYLKO MOZNA GO ZAOBSERWOWAC PO JEZDZIE JEZELI SAMOCHOD JUZ STOI Z WYLACZONYM SILNIKIEM. MACIE PANOWIE JAKIS POMYSL SKAD TO MOZE BYC WYCIEK LUB Z JAKIEGO POWODU? Z POWODU TEGO WYCIEKU ZOSTALO ZROBIONE TAKIE NAPRAWY JAK: -NARPAWA TURBOSPEZARKI, -SPRAWDZENIE CISNIENIA W CYLINDRACH, -SPRAWDZENIE ORAZ USZCZELNIENIE INTERCOOLERA. SAMOCHOD: ROVER 75 2.0 CDT 2002r. PROSZE O POMOC. POZDRAWIAM
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 22:41, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 02, 2007 19:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
1. Przede wszystkim zmień temat, zgodnie z zasadami,
2. NIE KRZYCZ, pisz normalnie, a nie wielkimi literami.
3. Przejrzałeś forum? TUTAJ jest bardzo pożyteczne narzędzie
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 10:31
Jeżeli się nie mylę to już o tym na forum pisałem ale napisze jeszcze raz.
Jeżeli jest to wyciek w miejscu-z przodu(około intercoolera)to jest to dziura w wężu który idzie od intercool do silnika(w górę). To ten wąż, przejedź ręką po nim, jeśli mokry w oleju to znaczy że jest w nim dziura, wymontuj go i narazie możeż go skleić izolacją a potem kupić nowy.
Acha! Odczuwasz brak przyspieszenia? Szarpie na niskich obrotach?
Jeśli tak to na 100% przyczyną jest dziura-pęknięcie tego węża.
ja tam na dole też miałem mokro, był temat poruszony na forum. w moim wypadku wąż od intercoolera jest włożony na oringi i plastikowe kolanko-te oringi wyszły i nie uszczelniały dobrze. przez to łapał lewe powietrze a i troszkę sie tam pociło.żeby dobrze to obejrzeć to trzeba zdjąć zderzak i lewy reflektor.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 14:56
Dzieki panowie za informacje...sprawdzilem waz i faktycznie przy laczeniu z intercoolerem jest mokry od oleju. wyjme go jutro przczyszcze rozpuszczalnikiem i owine jakas dobra tasma i bede obserwowal czy dalej jest wyciek. Jezeli bedzie to mysle ze trzeba sie bedzie zainteresowac intercoolerem czy nie jest przy laczeniu z wezem pekniety. Ale wynika z tego ze to nic powaznego nie jest;) Jak by to nie pomoglo to bede kontynuowal temat. Jeszcze raz dzieki za pomoc. Pozdrawiam
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 03, 2007 19:09
Ok...tak jak mowie...zdejme zderzak i lewa lampe popatrze co i jak i napisze w tym poscie co bylo nie tak:) tez mam nadzieje ze to tylko waz jest pekniety;) pozdrawiam
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 07:20
HEJ!!!
Po co zderzak?
Po co lampę?
Do tego aby zdjąć węża wystarczy zdjąć zbiorniczek wyrównawczy.
U mnie też mam teraz założone na opaski i jest dobrze.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 07:27
często jeśli samochód miał stłuczke i ktoś złożył starą rure do intercolera (ten łącznik plastikowy. to przy dużym obciążeniu wypada gdyż jest pęknięta łapka mocująca ten łącznik.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
rowan! chyba do końca się nie zrozumieliśmy.rura od intercoolera idąc z góry na dół wchodzi w plastikowe kolanko na którym jest fabrycznie opaska a następnie to kolanko wchodzi fabrycznie na dwóch oringach w chłodnice i to w tym miejscu potrafi ona wypaść. tak jak we wcześniejszym poście podczas wypadku albo nie tylko te ucho do przykręcenia kolanka albo jest albo go nie ma bo ułamane i nie trzyma go w gnieździe, sączy się olejek i chlapie pod wpływem powietrza podczas jazdy. tego kolanka niestety nie widać nawet po zdjąciu zbiorniczka wyrównawczego. żeby je zdjąć trzeba nawet zdjąć lampę bo pod nią jest śruba trzymająca kolanko, do której jest dojście od spodu lampy. nawet po zdemontowaniu najlepiej odkręca sie to kluczem z grzechotką.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2006 Posty: 261 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 21:29
Zdjalem weza ktory idzie do intercoolera i co sie okazalo...waz jest caly nie jest pekniety...wyczyscilem wszystko...ale slady oleju w wezu sa nie od strony silnika tylko od strony intercoolera...macie panowie pomysl skad tam sie moze wzias olej??
ja dzisiaj patrzyłem i widze że ty chyba mówisz o tym wężu który jest wyżej, a ja mówię o tym który jest na samym dole. ale to są szczegóły, ważne że już nie cieknie.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Maj 05, 2007 10:27
W wężu musisz mieć ślady oleju ponieważ każda turbina musi mieć smarowanie, a skąd wzięłaby sobie olej jak nie z silnika. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Dobrze Ci się wydaje Każda turbina puszcza minimalne ilości oleju w kierunku IC i kolektora ssącego i nie jest to objaw nieprawidłowości. Żle jest wtedy, gdy masz za sobą zasłonę dymną
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum