Wysłany: Sro Maj 16, 2007 00:04 [R416] Nie działa 1 i 2 w nawiewie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: wszystkie
Witam.
Tak jak w temacie nie dziala mi 1 i 2 bieg nawiewu.... 3 i 4 dziala wydaje mi sie normalnie czego to moze byc przyczyna?(co rozebrac wyjac popsuc zeby bylo dobrze?)
aha i jeszcze jedno pytanko czy brak cieplego powietrza to moze byc wina termostatu?(pytam bo wiem ze jest z nim nie do konca cos tak bo nie lapie temp w polowie tylko troche mniej na wskazniku)
Dzieki z gory
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 23:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 16, 2007 00:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakbyś użył Szukajki, to znalazłbyś m.in. TO
Brak ogrzewania to może być zapowietrzony układ chłodzenia, niedrożna nagrzewnica, niedziałający zawór nagrzewnicy lub wypięte/zerwane cięgno regulacji tego zaworu. Sorry, ale zbyt enigmatycznie opisałeś problem
Termostat nie musi być uszkodzony - ja mam też trochę poniżej połowy, ale to SDI i może być trochę inaczej
Zawór ciepłego chłodziwa do nagrzewnicy jest na wężu gumowym za silnikiem pod plastikowym kolektorem dolotowym, włączany jest linką, może linka spadła.
_________________ Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
fabryk [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 16, 2007 22:52
etimark napisał/a:
Zawór ciepłego chłodziwa do nagrzewnicy jest na wężu gumowym za silnikiem pod plastikowym kolektorem dolotowym, włączany jest linką, może linka spadła.
wiesz linka raczej nie spadla bo slysze jak cos jednak ta linka naciaga i inny dzwiek powietrza ktore leci takze bardzoej bym sie skupil na nagrzewnicy ktorej musze poszukac lub termostacie...
wiesz linka raczej nie spadla bo slysze jak cos jednak ta linka naciaga i inny dzwiek powietrza ktore leci takze bardzoej bym sie skupil na nagrzewnicy ktorej musze poszukac lub termostacie...
to że słyszysz że coś sie dzieje wcale nie musi oznaczać że linka oteierania zaworu nie spadła z mocowania.
TAk napradę przekręcając pokrętło regulacji temp poruszasz klapką w nawiewie kierującą powietrze na nagrzewnicę, a dopiero do tej klapki przyczepiona jest druga linka, która otwiera zaworek, w tym miejscu jest to troche tak zrobione że linka może spaść
można to dość łatwo zaobserwować zaglądając pod konsolę środkową od strony kierowcy
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
fabryk [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 17, 2007 22:40
sTERYD napisał/a:
fabryk napisał/a:
wiesz linka raczej nie spadla bo slysze jak cos jednak ta linka naciaga i inny dzwiek powietrza ktore leci takze bardzoej bym sie skupil na nagrzewnicy ktorej musze poszukac lub termostacie...
to że słyszysz że coś sie dzieje wcale nie musi oznaczać że linka oteierania zaworu nie spadła z mocowania.
TAk napradę przekręcając pokrętło regulacji temp poruszasz klapką w nawiewie kierującą powietrze na nagrzewnicę, a dopiero do tej klapki przyczepiona jest druga linka, która otwiera zaworek, w tym miejscu jest to troche tak zrobione że linka może spaść
można to dość łatwo zaobserwować zaglądając pod konsolę środkową od strony kierowcy
mhm to spojrze jutro bo dzisiaj dobijalem sie od strony pasazera i cieplego powietrza jak nie bylo tak nie ma...a pod zbiorniczkiem od plynu chlodniczego nie mam zadnego zaworka....
a apropo nawiewu 1 i 2 fakt popekaly sprezynki (rezystorki) ktore nie sa wszystkie takie same...kazdy jest inny jutro zrobie foto i wstawie tutaj....ale meczy mnie to ze jest zimno a ja musze na klimie latac zeby mi szyby nie parowaly...sprawdze tak jak mowisz ta linke od strony kierowcy...chce sprawdzic wszystko co w moim zakresie!a czy moge jakos sprawdzic dzialanie nagrzewnicy?ewentualnie czy to moze byc wina termostatu bo temp mam ponizej polowy caly czas....
[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 11:42 pm ]
etimark napisał/a:
Zawór ciepłego chłodziwa do nagrzewnicy jest na wężu gumowym za silnikiem pod plastikowym kolektorem dolotowym, włączany jest linką, może linka spadła.
no i + dla etimarka bo wlasnie spadla linka ktora jest pod maska i juz jest okej wszystko jeszcze tylko musze kupic te rezystory i nawiewy dzialaja jak nowe tymbardziej ze wyczyscilem filtr przeciwpylkowy
dzieki wielkie chlopaki juz caly uklad klimatyzacji i chlodzenia mam w jednym palcu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum