Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER Silnik KV6 2.5] Co sadzice?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 12:15
[ROVER Silnik KV6 2.5] Co sadzice?
Autor Wiadomość
mzganiacz 



Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Maj 17, 2007 10:18   [ROVER Silnik KV6 2.5] Co sadzice?

Jakie macie doswiadczenia z tym silnikiem? Wiem z netu ze pierwsze wersje z 96 mialy duze problemy z ukladem chlodzenia - zle umieszczony termostat powodowal za pozne zalaczenie ukladu co powodowalo wylewanie sie zimnego plynu na rozgrzana glowice co ja oslabialo. Niby po 97 ten ptroblem zostal poprawiony. Jednak znam sytuacje z silnikiem z 98 (825 coupe) w ktorym wlasnie niedawno poszla uszczelka pod glowica i walek rozrzadu okazal sie pekniety. I teraz - czy sadzicie ze to po prostu normalne i po naprawie bedzie chodzil przez nastepne 100 pare tysiecy czy to sie moze powtarzac z powodu wadliowsci tego silnika. Dodam ze przed wydmuchaniem uszczelki samochod jezdzil pare tysiecy km na uszkodzonym ukladzie chlodniczym - przewody byly sparciale i zepsuta popka (samochod tracil plyn chlodniczy) - wiec moze ta awaria byla spowodowana tym uszkodzeniem ukladu chlodniczego a nie zla konstrukcja silnika?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 17, 2007 10:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 17, 2007 10:37   

ZTCW to i w silnikach serii K jak i KV6 trzeba mocno zwracać uwagę na prawidłową pracę układu chłodzenia, bo często wadliwa praca któregoś z elementów uładu chłodzenia przyczynia sie do uszkodzenia silnika (zwykle uszczelka pod głowicą). Czy silnik udany to trudno mi powiedzieć, ale jakby ne patrzeć sporo aut z takimi silnikami jeździ ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 10:49   

mzganiacz napisał/a:
Dodam ze przed wydmuchaniem uszczelki samochod jezdzil pare tysiecy km na uszkodzonym ukladzie chlodniczym - przewody byly sparciale i zepsuta popka (samochod tracil plyn chlodniczy) - wiec moze ta awaria byla spowodowana tym uszkodzeniem ukladu chlodniczego a nie zla konstrukcja silnika?

Podejrzewam, że gdyby ten ktoś od razu zajął się problemem, to uszczelka nie poszłaby tak szybko...

Resztę napisał Brt. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Silnik ROVER V8. Szukam informacji.
magicc Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 4 Wto Cze 19, 2007 22:14
Doleslaw
Brak nowych postów [2.0 TD 98r.] Silnik rover 2.0 td szarpie podczas jazdy
pzdprojekt Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pon Mar 22, 2010 18:20
maciej1
Brak nowych postów [all R] Głowica silnik 1.4 i 1.8??
pierce Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Pią Lip 10, 2009 13:00
sTERYD
Brak nowych postów [ALL] Silnik Rovera 140 KM
damian199312 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 10 Pon Wrz 03, 2012 08:21
kzrr
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 14:07
Tymoteusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink