Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDi] regulator siły hamowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDi] regulator siły hamowania
Autor Wiadomość
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 16:03   [R220 SDi] regulator siły hamowania
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Niedawno byłem na przeglądzie i koleś z obsługi powiedział mi że tylne hamulce za słabo hamują względem przodu. Rzeczywiście jest to pewnie zgodne z prawdą bo klocki Bosha wytrzymują jakies 12 k kilometrów. Ręczny - OK

Gdzie w rv jest regulator siły hamowania? i czy da sie go w jakiś sposób tak przestawić aby trochę mocniej tył hamował ?

Lub ewentualnie ktoś ma pomysł jak ten problem rozwiązać?

P.S. Z pół roku wczesniej robiłem swapa hamulców przednich na wentylwoane - brembo
a z tyłu przetaczałem bębny.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 01, 2012 16:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 16:13   

empi, to normalne jak z tyłu masz bębny a z przodu tarcze, miałem tak w imprezie - i ręczny też hamował ok :ok:
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Mar 01, 2012 22:21   

Mierzyłes szczeline miedzy szczekami a bebnem ? Moze byc zbyt duzy luz .
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 13:42   

I czy zakładałeś nowe okładziny po przetoczeniu bębnów ??
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 15:46   

empi, tak ma byc . Rozkład sił podczas hamowania to tak czy siak 98% sam przód
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 17:06   

kadzaf przeciez tam przez ten półksiężyc się same dopasowują. Szczęk nie zmieniałem bo było ich hoho.

Raptile 98% ?, kiedyś tu na tym foro czytałem że rozkład siły hamowania to jakieś 70 /30

Coś mi się wydaje, że coś z tym tyłem jednak jest nie halo , skoro koleś na stacji diagnostycznej tak mówił. A klocki bosha wystarczają na jakieś 10k kilometrów to trochę mało mi się wydaje(mimo co prawda górzystego terenu).

dodam że oczywiście hamulce są odpowietrzone
Ostatnio zmieniony przez empi Pią Mar 02, 2012 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kipy 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 103
Skąd: nowy sącz



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 18:12   

empi szybko rzeczywiście te klocki coś ci się ścierają (też mam boscha). Teren do jazdy mamy taki sam :wink: ja też robiłem u siebie swapa na przednich hamulach na wentyle ale na diagnostyce nic mi nie mówili o słabym tyle. A felgi z przodu ci się nie grzeją za bardzo ??
_________________
Tylko ci którzy nic nie robią nie popełniają błędów :)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 20:27   

empi napisał/a:
Niedawno byłem na przeglądzie i koleś z obsługi powiedział mi że tylne hamulce za słabo hamują względem przodu. Rzeczywiście jest to pewnie zgodne z prawdą bo klocki Bosha wytrzymują jakies 12 k kilometrów. Ręczny - OK

Gdzie w rv jest regulator siły hamowania? i czy da sie go w jakiś sposób tak przestawić aby trochę mocniej tył hamował ?

Lub ewentualnie ktoś ma pomysł jak ten problem rozwiązać?

P.S. Z pół roku wczesniej robiłem swapa hamulców przednich na wentylwoane - brembo
a z tyłu przetaczałem bębny.


przerabiałem temat, zamiast korektora siły hamowania władowałem dwa trójniki na żywca, auto zdecydowanie mocniej zaczęło hamować

przeczytaj sobie temat do końca albo od końca jak wolisz,

http://forum.roverki.eu/v...mowania&start=0

w każdym bądź razie rozwiązałem temat i nadal jeżdżę bez korektora i ani razu nie miałem sytuacji żeby mnie pozamiatało na drodze przez jego brak.

mi klocki też się szybko ścierały w tym momencie nawet zapominam ile zrobiłem km na tych klockach ale z pewnością ponad 25tys i jeszcze mam ich dużo
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Pią Mar 02, 2012 20:32   

o właśnie to jest ten temat co czytałem w nim kiedyś kiedyś że rozkład to około 70/30 :)

dzięki, jak będe mial czas to się tym pobawię na razie zbieram wiedzę teoretyczną :)

kipy nie zauwazyłem żeby sie jakoś przesadnie felgi grzały. Może też dlatego że w zimie sie zbyt szybko nie jeździ a na lato mam alu.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 02, 2012 20:47   

empi, hehe to tarcz pewnie też nie zaświeciłeś co mi się zdarzyło ;) o dziwo zrobiłem później jeszcze na nich około 15tys

[ Dodano: Pią Mar 02, 2012 20:47 ]
empi, jak wpadniesz kiedyś na spota do Krakowa to mogę Ci pokazać jak to u mnie wygląda ;) ewentualnie w ten weekend w Rzeszowie :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Sob Mar 03, 2012 21:45   

zaświecić nie , ale tak sie mi kilka razy kopciło z nich ze masakra, a hamulca zero wtedy dlatego swapa robilem na wentyle brembo i jest spokój z przegrzewaniem.

na spota nie za bardzo mi sie chce, może w lecie jak bede miał czas i chęci to sie zobaczy :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Regulator siły hamowania
przód blokuje tył nie
Kozik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 30 Nie Gru 29, 2013 16:08
Kozik
Brak nowych postów [R 25] Korektor siły hamowania
hectom Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Lut 08, 2016 10:27
Harry
Brak nowych postów [R200 1.1 99r] Prawie całkowity zanik siły hamowania
michalmalek15 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Nie Kwi 12, 2015 17:12
robsson78
Brak nowych postów [R214]Gdzie zdobyć korektor siły hamowania do R214 z ABS
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Czw Sie 25, 2016 12:42
Aful89
Brak nowych postów [R220]Regulator świateł
massiv6 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Mar 24, 2015 11:55
massiv6



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink