Wysłany: Sob Maj 19, 2007 22:16 MEGA TUNING ROBIC??
Witam wszystkich Roverzystow:)
Mam pytanie moze ktos sie wypowie.
Mam rovera 200 z 98r. i mam 20tys. zl
Mysle cos nad nowym autem badz tuningiem tego.
Mysle nad:
1. Program (chip)
2. Dolot +stozek
3.Układ wydechowy z nierdzewki z 1 przelotowym tlumikiem MgMotorsport.pl
4..Gleba-amory koni żólte + eibachy -30mm
5.Tłumik koncowy Apexi n1
6.Ciemne szybki
7.Felgi+opony (NEW)
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
9. Moze hamulce jeszcze
10. I jakies male Car Audio
12.Zmiany kosmetyczne typu-wyrzucenie chromow,wstawienie alu ramek na zegary, i może biale tarcze zegarow.
Jakie macie propozycje na tuning wnetrze oraz karoserii
13. Dobre zabezpieczenie (odciecie zaplonu itp)
Co myslicie o takim planie ????
Wszelkie uwagi mile widziane:))
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program... Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 19, 2007 22:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
Dużo pali ? Dziwne, mój jakoś nie.
Moim zdaniem "z gówna bata nie ukręcisz" i nie ma co kombinować z tuningiem 1.4, tylko sprzedać i kupić np 200Vi albo 220T i dopiero zacząć się bawić w tuning, albo w ogóle przeskoczyć na inną markę.
Arczi234 napisał/a:
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program...
Cudów bym się spodziewał. Dobry program z dolotem i wydechem ~5 KM.
Za jakieś 30k zł możesz zrobić tuning silnika dwukrotnie zwiększający moc :
jak dla mnie poroniony pomysl pierwsze co to swap na mocna jednostke i wtedy ulepszac ja, po drugie BRAK lpg, ale tuning albo gaz chyba ze chcesz kase w bloto wydac. Tuning auta nie wiaze sie tylko z 1 krotnym zakupem, trzeba dbac bardziej zeby jezdzilo bez klopotow
a tak szczerze to bedac w Twojej sytuacji, sprzedaje R200 i kupuje MG Zr 160 tylko musi Cie byc stac na jazde i daleko z lpg od auta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Sob Maj 19, 2007 23:41
Generalnie popieram owsika, z 1,4 w ten sposób rakiety nie zrobisz a już na pewno nie głupotami typu power box, wydech i filtr powietrza. W ten sposób zyskał byś KM głównie w wyobraźni...
Jeśli nie chcesz zmieniać auta to najlepiej zainwestuj w turbo (może e-turbo?) + odpowiedni wydech. Uzyskasz w ten sposób wznaczny wzrost mocy i momentu.
Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 64 Skąd: Koło koło Konina
Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:16
Cytat:
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
brzmi trochę jak prowokacja
w takim razie radze kupić auto wrogiej marki z silnikiem 1,9tdi bo ma duuży potencjał i jest ekonomiczny szkoda ze nie jest Roverem ale nie mozna miec wszystkiego
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:24
Masz na myśli auta z VAG? Moc może mają, potencjał też ale jak na diesle to ekonomię mają bardzo średnią, w tej materii z żadnym dieslem w Roverach nie mogą się równać.
Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 64 Skąd: Koło koło Konina
Wysłany: Nie Maj 20, 2007 00:49
UncleAllEvil napisał/a:
Masz na myśli auta z VAG?
tak, właśnie
UncleAllEvil napisał/a:
Moc może mają, potencjał też ale jak na diesle to ekonomię mają bardzo średnią, w tej materii z żadnym dieslem w Roverach nie mogą się równać.
nie podejmę się obrony silnika VAG na forum Rovera powiem tylko że się bardzo średnio z tym zgodzę
Przy takich założeniach ja bym kupił coś z tdi i mocno podłubał, bo pakować 20k zl w 1,4 8v to troche nieporozumienie...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 145 Skąd: Warszawa-Gocław
Wysłany: Pon Maj 21, 2007 08:00
Racja, kup nowsze auto z silnikiem 1.8 vti, vvc albo vvt-i tak zeby to jezdzilo jakos juz w serii i przy normalnej jezdzie bedziesz mial odpowiednia ekonomie kolo 10l po miescie. A jak bedziesz chcial sobie posmigac to wystarczy poprostu na wyzsze obroty zredukowac
i nie mow o lpg i o tuningu mechanicznym bo to sie mija z celem, albo ekonomia albo zabawa. Zdecyduj sie . Pozdrawiam
A ja powiem tak jeżeli chcesz się bawić w Tuning to się baw w Turbo (z 1.4 nie będzie dużych efektów lepiej zrobić SWAP na coś większego z turbiną, z małym przebiegiem, a potem się z nim bawić) jak wolisz mieć samochód który wyjechał z fabryki już dość czybki to sobie taki kup
Witam wszystkich Roverzystow:)
8. I tu was zaskocze. Z racji tego ze nawet 1.4 75Km Pali duzo mysle o
LPG sekwencja
9. Moze hamulce jeszcze
Ciekaw jestem ile KM moze dodac dobry program... Pozdrawiam
Również witam
To nie diesel, żeby progamy wsadzać od tak. To primo. Ultimo, iż w miesice przy korkach w lato 1.4 75km sprawny powinien palic do 8,2 l /100km/h.
Jeżeli to wartość duża, to zastanawiam się czy dobrze myslisz pchając się w coś mocniejszego, o większym spalaniu - przy pewniku podwyżki LPG więcej niż 50 gr do końca roku
Odnośnie chipowania, stożków podnoszenia mocy w tym silniku - pierw proponuje KOMPLEKSOWO sprawdzić silnik i skrzynie i wymienić to co nie halo, da Ci to o wiele więcej niż K&N i supersprint na początek:) Jeżeli jesteś pewien w 100% że wszystko działa ok, (porównywając spalanie ot pierwszy krok) można bawić się w dokładanie sportowych dodatków typu świece, przewody, stożki etc... Na ogół wychodzi na to (przy tym silniku) że dodatnie sportowych dodatków + szerokie kapcie = seria z przewagą + w najlepszym wypadku 1 sek.
Pozostaje zawsze swap + skrzynia. Dużo pali - LPG, ale wtedy trzeba być zdecydowanym. Z ekonomicznego punktu to coraz mniej opłacalne, a i jeździć troszkę należy aby się inwestycja zwróciła.
Odnośnie mocniejszych wersji roverów, trzeba mieć na względzie że wszystko co limitowane i mocniejsze jest droższe w utrzymaniu niz wersja bazowa. Nie sztuka w końcu wypatolic 20 tys, sztuka potem to utrzymać Do tego dochodzi jeszcze przywiązanie
To tyle tytułem wstępu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 56 Skąd: Warszawa-Wesoła/Łódź
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 10:05
witam,
Arczi234 napisał/a:
Mam rovera 200 z 98r. i mam 20tys. zl
Mysle cos nad nowym autem badz tuningiem tego
pierwsze moje pytanie brzmi: Co chcesz uzyskać przez ten "tuning" ponieważ zasadniczo "tuning" czemuś służy poprawieniu dynamiki, komfortu, własnego samopoczucia, funkcjonalności lub powiększeniem własnego ego..
dlatego moje sugestie są uzależnione od tego co chcesz uzyskać.. jeżeli chcesz mieć nowsze bezawaryjne auto lub chcesz mieć większy komfort to wiadomo, że w takim wypadku zmiana auta byłaby najlepszym wyjściem
natomiast jeżeli masz sentyment do R200 i po prostu ci się podoba, a chciałbyś poprawić dynamikę auta i trakcję.. to jest kilka wyjść nie koniecznie takich jak wymieniłeś w swojej liście...
także wszystko zależy, od tego co chciałbyś uzyskać..
pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum