Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam. Mam pytanie odnośnie sprzęgła. Wprawdzie wymieniłem całe tydzień temu bo już sie ślizgało ale i tak w tej kwesti nie ma zmian - a mianowicie....
Czy u Was też pedał jest aż tak wysoko?? Wygląda na to że to fabryczny wymysł którego nie zmienie bo regulacji nie ma, śruby "zderzakowej" też. jest jedynie :gumka: oporowa.
Strasznie wysoki ten pedał, a to głupio wygląda i jest niewygodne. Proszę o wasze opinie.....
Pozdrawiam.....
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 05, 2007 08:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 90 Skąd: Kutno
Wysłany: Wto Cze 05, 2007 09:53
Rok temu podobnie przerabiałem ten problem. Pojechałem do mechanika z prośbą o diagnozę. Podejrzewałem, że albo żywotność sprzęgła dobiega końca, albo poprzedniemu właścicielowi (z przyzwyczajenia) nie chciało się dokonywać jakichkolwiek "podciągnięć"....
Sprzęgło działalo i do dziś działa bez zarzutu....
Piszę więc tylko po to aby upewnić autora, że ten typ tak ma
Po tygodniu będzie to dla użytkownika niezauważalne.
Prawdę powiedziawszy niniejszy post przypomniał mi o tej sprawie, którą nie należy się przejmować..
---------------------------
R416Si 1996
krzysiek_416 [Usunięty]
Wysłany: Wto Cze 05, 2007 13:24
Dzieki Panowie za potwierdzenie tego co mnie tak "irytuje".
To naprawde bez sensu a estetyki zero. no ale cóż.... ten typ tak ma......
Ps. lubie kombinacje.... zmodyfikuje to, nie ma siły...
Pozdrawiam, a jeśli mi sie uda - powiem jak.....
Mam podobny motyw w mojej 216, sprzegło mam wysoko ale nie oto chodzi, sek w tym że po wcisnięciu po kliku cm opuszczenia dopiero czuc opor sprzegła, wczesniej jest luz.
Orientuje się ktos jak ten luz usunąć.
Mam podobny motyw w mojej 216, sprzegło mam wysoko ale nie oto chodzi, sek w tym że po wcisnięciu po kliku cm opuszczenia dopiero czuc opor sprzegła, wczesniej jest luz.
u Ciebie ZTCW jest linka z samoregulatorem, więc jemu bym sie przyjrzał, może jest zatartyi trzeba go rozmontowac i poczyścić, a może linka już się tak wyciągnęła, że nie daje rady bardziej, wtedy niestety trzeba bedzie wydać parę złych na nową...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
jest to taki dość prosty mechanizm zapadkowy na jednym z końców linki,
Nie wiem jak to jest w roverkach, ale najczęściej jest on umieszczony na tym końcu, którym linka jest mocowana do łapy sprzęgła, a więc w komorze silnika nad skrzynią.
Ogólnie żeby go przejrzeć/oczyścić to najprościej wymontować całą linkę, nie jst to dużo roboty, a diagnostykę i czyszczenie znacznie ułatwia (linkę też możesz przesmarować, ale tylko jeśli jest "goła", jeśli jest pokryta plastikiem to tylko przeczyścić)
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
a u mnie miejsca brakuje, pasowalaby jakas dziura pod sprzeglem zeby dobrze dzialalo
BTW. wymiana w przyszlym tygodniu, ciekawe czy tez bede mial tak wysoko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum