Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:08 [Honda Civic] Problem z ciągiem
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam wszystkich Na forum Civica odeslano mnie z tym problemem do was
1)Jestem posiadaczem Hondy Civic 5D z 1997r 2.0TDi i
mam problem poniewaz odczuwam ze brakuje jej momentu obrotowego , turbo tloczy ale w malym zakresie obrotow wiem ze to diesel ale kiedys lepiej szla , moze to wina juz wyrobionego turbo jednak Szum sprezarki slysze , samochod przyspiesza dobrze na 2 i 3 biegu do ponad 80km/h pozniej zaczynaja sie schody jechac jedzie ale bez polotu ,zas na jedynce bardzo szybko wchodzi na obroty bez wyraznego przyspieszania <moze to dziwne ale wczesniej tego nie bylo> Samochod jest mego ojca ,jednak ja jestem jego glownym uzytkowinikiem przebieg ponad 150tys bez wyciekow itd.. biegi wchodza gladko i bez problemow jedyny minus to ten ciag ... Samochod bardzo zadbany i nieskatowany.. moze ktos mial podobny problem / ile kosztuje nowe badz uzywane turbo /od jakiego samochodu mozna przypasowac bo ten diesel to przeciez nietypowa jednostka
Pozdrawaim i dziekuje za pomoc
Brt: mały retusz tematu
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:17, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 07, 2007 15:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Do sprawdzenia dwie rzeczy:
1. odpiąc przepływomierz i zobaczyć, czy jest różnica w jeździe.
2. Sprawdzić szczelność węży pomiędzy turbo, IC i kolektorem ssącym.
Myślę, ze to nie jest wina turbiny jako takiej. Zeby je sprawdzić to wypadałoby zmierzyć ciśnienie doładowania i wszystko będzie jasne. Narazie jednak wykonaj pkt. 1 i 2 i jeszcze jedno. Na stronie klubowej jest techniczny FAQ i w nim pod hasłem [seria L] znajdziesz kilka info o swoim silniku. Jest tam też link do artykułu o sprawdzaniu błędów kompa. Warto zrobić odczyt
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
Na moj skromny rozum jesli nie bedzie roznicy to do wymiany... Bo jesli bedzie to znaczy ze jest sprawny (tak myslę)
No niestety z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie Dziwne, ale działa
[ Dodano: Czw Cze 07, 2007 5:09 pm ]
A art o kodach błędów jest TUTAJ
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
z przepływką w dieslach tak jest, że jeśli jest uszkodzona to auto się muli na wyższych obrotach, a jak się ja odepnie to zaczyna jeździć prawie normalnie Dziwne, ale działa
To w takim razie ja przepraszam. Sugerowałem sie silnikiem benzynowym... (ale logicznie to niedorzeczne)
piter34 napisał/a:
No tak, jasne. Za dużo (nie)myślę dzisiaj.
I wyszło na to, że Piter dał się wpuścić
Nie kumam. Przecież jak nie będzie różnicy, to oznacza to, że przepływka nie spełnia swojej roli. Tak jakbyśmy zdjęli jeden przewód WN i nie było różnicy w pracy silnika.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Też to miałem .
Przeczytaj post Brt powyżej - jaśniej chyba nie można, ale tak jest, że jak przepływka sprawna - różnicy w pracy silnika niet (albo jest niezauważalna).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum