Dużo pali - LPG, ale wtedy trzeba być zdecydowanym. Z ekonomicznego punktu to coraz mniej opłacalne, a i jeździć troszkę należy aby się inwestycja zwróciła.
Mniej opłacalne?
Dzisiaj u mnie:
Pb95 4,35
LPG 1,79
Instalacje sekwencyjne od ok. 2400PLN, podciśnieniowe do wielopunktu od ok. 1700PLN.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 09:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 200 Skąd: Bojanowo, Leszno
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 10:05
Jaką instalację byście polecali do Megane 1,4 16V? Sorrki za offtop ale staruszek chce założyć (miesięcznie robi 1500km więc raczej mu się opłaca...) a nie chcę żeby go oszukali i założyli jakiś badziew.
Jaką instalację byście polecali do Megane 1,4 16V? Sorrki za offtop ale staruszek chce założyć (miesięcznie robi 1500km więc raczej mu się opłaca...) a nie chcę żeby go oszukali i założyli jakiś badziew.
Przy obecnej roznicy ceny (500-700 zl) miédzy II i IV gen. w ogole sie nie zastanawialem - IV gen.
Ja mam Stag 200-4 i jestem zadowolony.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
A ja myślałem, że masz Staga 300.
W takim razie cena, którą dałeś już mnie nie dziwi.
Zajrzalem pod maske i sprawdzilem - Stag 200-4.
Działa bardzi ładnie
piter34 napisał/a:
Generalnie jedyna różnica chyba w tym, że Stag 300 obsługuje 8 cylindrów i działa z wtryskami 1ohm.
Nie zamierzam swapować na V8 i wtrysków też nie zamierzam zmieniać, więc chyba wystarczy mi taki jak jest.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
prawda jest taka ze gaz i tunning ma sie tak jak piernik do wiatraka
Ja uważam, że jeśli tylko mamy oryginalnego kompa benzynowego, to wkładanie dobrej instalacji gazowej (co najmniej IV generacji) nic przeszkadza w tuningu.
Nie piszę, że to jest "prawda". To jest tylko moje zdanie.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Odpisalem Ci na gg - jestem pod Ladkiem i autko zobacze najwczesniej w poniedzialek.
Wtedy zrobie fotke i Ci wysle.
Pod maske zagladalem wczesniej, zanim chciales ta fotke.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
wydaje mi sie ze przy dobrze dobranej instalcji mozna pobawic sie w tuning mechaniczny..ale osiagi i tak chyba beda gorsze niz na benzynie..
Jeżeli nie masz IV generacji (ewentualnie blosa), to będą gorsze.
Jeśli dobierzesz odpowiedni wariator zapłonu (gaz ma więcej oktanów i można to wykorzystać), to w niektórych przypadkach mogą być lepsze.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Cze 2006 Posty: 49 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pią Maj 25, 2007 10:25
no tak ale wszyscy wiemy jakie jest LPG w polsce..nie sadze zeby bylo bogate w dluza zawartosc oktanow ..pozatym to takie dosc dziwne..ktos chce miec dluza moc w aucie i jednoczesnie jezdzic za darmoche..dajmy na to ze autko z 200 konnym (seryjnym) silnikiem pali ok 15/16 litrow benzyny.to LPG bedzie palil 20% wiecej jesli bedzie wszytko dobrze wspolpracowalo i jesli stac nas na dobra instalacjie..no niewiem jakos mi sie to nie widzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum