Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Mam pytanie do zorientowanych w temacie.
Odpiąłem w celach diagnostycznych kostkę od przepływomierza. Po uruchomieniu kontrolka silnika nie zasygnalizowała błędu (nie świeciła się ani nie mrugała podczas jazdy), ale gdy sprawdziłem błędy wymrugała mi nr 29 (dotyczący przepływki). Zatem pytam, czy u Was dzieje się podobnie przy takiej operacji? Na zdrowy rozum, po odpięciu kostki, check powinien się przecież cały czas świecić.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 22:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 12:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Cze 11, 2007 12:15
Dzięki Brt, tak mi się, mimo tego chłopskiego rozumu, coś też zdawało. Może to mały patent diagnostyczny, żeby wychwytywać ewentualnie inne błędy po odpięciu przepływki już podczas jazdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum