Witam...
W zwiazku z coraz wyzszymi cenami paliwa postanowilem zagazwac swojego roverka. Poniewaz sporo sie naczytalem o roznego rodzaju "fachowcach" od instalowania gazu, chcialbym aby ktos polecil mi zaklad z ktorym ma dobre doswiadczenia, albo cieszacy sie dobra opnia. Chodzi mi o montaz gazu IV gen. Moze znacie jakies forum, gdzie jest zebrana duza ilosc uzytkownikow?
Roverek stoi w samym centrum Polski, wiec interesuja mnie rejony:
kuj - pom - Włocławek ew. Toruń, Bydgoszcz
wlkp - Konin, Koło?
ewentualnie Łódź bo tez mam blisko!
Ostatnio zmieniony przez piter34 Czw Cze 14, 2007 09:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 13, 2007 22:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Maciej, podawał dobry kontakt w okolicach Wawy. Przeglądniej tematy związane z LPG na forum a na pewno znajdziesz Możesz spróbowac poszukać też po postach danego uzytkownika (odnośnik znajdziesz w profilu danego użytkownika). Powodzenia
Nie znam, ale strona i teksty wyglądają profesjonalnie.
Jeżeli równie profesjonalny jest montaż, kalibracji i obsługa instalacji to nie ma się co zastanawiać. Niestety o tym dowiesz się dopiero po zainstalowaniu gazu.
Co do instalacji (Omegas), to po fakcie, że montują tylko tę instalację można sądzić, że mają z nią bardzo duże doświadczenie. Jest to bardzo dobra instalacja, ale oczywiście droższa od np. Staga 300, czy choćby BRC Seq24.
Ja osobiście bym Omegasa nie zakładał, tylko szukał dobrego zakładu montującego Staga 300 i dającego takie same warunki gwarancji jak w przypadku Omegasa (2 lata bez limitu km).
Jeżeli masz więcej funduszy i chcesz mieć "wyrafinowaną" instalkę to montuj Omegasa.
P.S. Tam nigdzie nie jest napisane, że stroją instalację na hamowni, czy za słabo szukałem?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
w cenniku pisza tez ze montuja STAG 300 i na to bym sie zdecydowal.
A o hamowni poczytaj w dziale "Instalacje gazowe"
cytat ze stroy:
"Samochody, do których montujemy systemy sekwencyjnego wtrysku gazu, dodatkowo są sprawdzane i kalibrowane (regulowane) na profesjonalnej hamowni podwoziowej niemieckiej firmy Maha (4x4). Pozwala nam to na bardzo precyzyjne zestrojenie instalacji gazowej z benzynową, tak aby parametry pracy i osiągi na gazie były niemal identyczne jak na benzynie. Po montażu i takiej kalibracji Klient otrzymuje wykres mocy i momentu obrotowego wykonany na benzynie i na gazie."
nie wiem, jeszcze nie dzwonilem.
W autokaciku ktos kiedys polecal ten zaklad, wiec chyba sie zdecyduje na montaz wlasnie tam. Jak juz bedzie po wszystkim opisze swoje wrazenia
[ Dodano: Czw Cze 21, 2007 4:10 pm ]
Wielkie rozczarowanie przezylem po kilku telefonach do tej lódzkiej firmy. Panowie z uporem maniaka twierdza, ze STAG 300 nie bedzie wspolpracowal dobrze z moim silnikiem i nie podejma sie instalacji.
Mowia ze jedyna opcja jest Omegas...
jeden wielki LOL!
Wielkie rozczarowanie przezylem po kilku telefonach do tej lódzkiej firmy. Panowie z uporem maniaka twierdza, ze STAG 300 nie bedzie wspolpracowal dobrze z moim silnikiem i nie podejma sie instalacji.
Jakieś argumenty podali?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Nie Cze 24, 2007 21:10
Myślałem, ze to tylko w Lublinie jakieś lobby... Już trzech różnych gazowników odradzało mi Staga, twierdzą, że jest bardzo awaryjny i często się "rozjeżdżają" wtryski.
Tylko że dwóch z nich nosiło kombinezony z naszywkami BRC - może to jest prawdziwy powód?
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Pon Cze 25, 2007 18:30
piter34 napisał/a:
Tak się dzieje jak się nie wyreguluje prawidłowo instalacji. Żadna nowość.
Dziś mnie gazman oświecił, że one się rozregulowują w trakcie eksplatacji od wstrząsów i nie ma to nic wspólnego z pierwotnym ustawieniem, a raczej z budową, podobno też okablowanie ma bardzo kiepską izolację, twierdzi też, że stag będzie kiepsko współpracował z tym typem silnika (chodzi zdaje się właśnie o synchronizację). Facet ma autoryzacje kilku dealerów (zakłada instalki bez utraty gwarancji na autko), znalazłem też pozytywne opinie na forach, a że opuścił do 2800zł za sequenta ze zbiornikiem (to chyba cena w miarę?) to się raczej zdecyduje.
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum