Mam pytanie odnosnie kiedy powinny/nie powinny isc babelki w zbiorniczku.
W moim samochodzie (w ktorym podejrzewam wydmuchana szczelke) gdy odkrece korek bable nie ida. Za to gdy dodam gazu (nie przytrzymujac, tylko jednorazowe "wruum") - wyskakuje jeden babel. I tyle. Jesli przytrzymam gaz przez chwile - bable rowniez nie ida.
Czy to ze w ogole KIEDYKOLWIEK wyskoczy babel powietrza oznacza ze gazy np. cylindrow przedostaja sie do ukladu chlodzenia (czyli mniej wiecej w ktoryms miejscu jest 'brak' uszczelki ) czy raczej tak moze byc?
ps. Woda ze zbiorniczka ucieka (okolo szklanka na ~100km). Nie grzeje sie ani troche.
Pozdrawiam
marcin
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 10:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A czy sa jakies inne objawy padu uszczelki?? CZemu akurat na nia stawiasz?? Ten bąbel w ilości 1 szt. nie wydaje mi sie bardzo podejrzany. A może uszczek\lka kolektora ssącego puszcza?? Sprawdzałeś resztę układu, czy nei ma gdzieś wycieku lub białego nalotu??
ps. Woda ze zbiorniczka ucieka (okolo szklanka na ~100km).
przede wszystkim spróbuj zlokalizować wyciek płynu chłodzącego ... czy przypadkiem czegoś przy układzie nie robiłeś ?
To o czym piszesz to raczej objaw zapowietrzania się układu chłodzącego, a nie padniętej uszczelki.
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
A czy sa jakies inne objawy padu uszczelki?? CZemu akurat na nia stawiasz?? Ten bąbel w ilości 1 szt. nie wydaje mi sie bardzo podejrzany. A może uszczek\lka kolektora ssącego puszcza?? Sprawdzałeś resztę układu, czy nei ma gdzieś wycieku lub białego nalotu??
Uklad sprawdzalem organoleptycznie (oczami) . Korek mam nowy choc stary tez byl raczej dobry.
Bialego nalotu raczej nie bedzie - poniewaz tam plywa juz tylko woda.
Poza tym jest tlusta co chyba wyjasnia sprawe.
W weekend zmienie to co tam plywa na plyn i przy okazji wyplukam syf wiec bedzie moze cos wiecej wiadomo (jesli "tluszcz" pojawi sie znow bedzie jasne). Teraz na 80% jestem przekonany ze to uszczelka.
Chcialem sie tylko dowiedziec czy jak np. u siebie w samochodzie dodasz gazu to czy pojdzie banka czy nie.
pzodrawiam
marcin
_________________ Marcin
R25 1.4 Impression 2 ('02r)
Witam
Mam pytanie odnosnie kiedy powinny/nie powinny isc babelki w zbiorniczku.
W moim samochodzie (w ktorym podejrzewam wydmuchana szczelke) gdy odkrece korek bable nie ida. Za to gdy dodam gazu (nie przytrzymujac, tylko jednorazowe "wruum") - wyskakuje jeden babel. I tyle. Jesli przytrzymam gaz przez chwile - bable rowniez nie ida.
Czy to ze w ogole KIEDYKOLWIEK wyskoczy babel powietrza oznacza ze gazy np. cylindrow przedostaja sie do ukladu chlodzenia (czyli mniej wiecej w ktoryms miejscu jest 'brak' uszczelki ) czy raczej tak moze byc?
Ja, w moim PoldRoverze K16 1.4 sprawdzajac uszczelke, zalozylem gumowa, cienka rekawiczke zamiast korka zbiornika wyrownawczego. Po przygazowaniu, rekawiczka sie napompowala. Bo wymiane uszczelki nie ma juz tych objawow.
Ja, w moim PoldRoverze K16 1.4 sprawdzajac uszczelke, zalozylem gumowa, cienka rekawiczke zamiast korka zbiornika wyrownawczego. Po przygazowaniu, rekawiczka sie napompowala. Bo wymiane uszczelki nie ma juz tych objawow.
Bardzo mi się podoba ta metoda.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum