Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam
Opisywalem nieco wczesniej problem, gdzie auto gaslo przy niskich obrotach przy wlaczonej klimatyzacji, problem ten nasilil sie i auto zaczelo gasnac nie tylko na wlaczonej klimie ale tazke na wylaczonej !
Co moze byc przyczyna, ze obroty sa zle wyregulowane ?
Jak daje gaz np do 2 tys obrotow i puszcze to spadek obrotow powoduje zgasniecie auta
Wiadomo, ze jest to uciazliwe szczegolnie w miescie
dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 21:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 02, 2007 14:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymiana samego silniczka to kwestia odkrecenia 4 śrubek (jesli zebatki są w porządku). Jeśli wymiana całości to juz troszkę gorzej. Ja odkręcałem połówkę kolektora dolotowego, bo tak najłatwiej. Wszystko na wierzchu. (mówie tu o silniku serii T) Nie wiem jaki jest u Ciebie.
Po wizytach u kilku "fachowcow" doszedlem do wniosku, ze najelpiej bedzie naprawic usterke samemu
Rozebralem z kolesiem puszke z silnikiem krokowym i w niej jest taki pipek, ktory sie wysuwa regulujac obroty na lince
wystarczylo go wyjac i przeczyscic + nasmarowac no i wyczyscic gumke bo byla zabrudzona
+ chyba regulacja mechanizmu odpowiedzialnego za regulacje tego pipka
tera auto smiga jak nalezy obroty mam ok 800 na biegu jalowym
problem niestety wystepuje przy wlaczonej klimie no ale nic wazne, ze auto juz nie gasnie na zakretach przy predkosci 100km
problem niestety wystepuje przy wlaczonej klimie no ale nic wazne, ze auto juz nie gasnie na zakretach przy predkosci 100km
A teraz go wyreguluj
Po właczeniu zapłonu (na nie zapalonym silniku) recznie 5 razy zamknij do konca i otwórz przepustnice, komputer wtedy dostosuje własciwe połozenie silniczka i powinno byc wszystko ok.
Po właczeniu zapłonu (na nie zapalonym silniku) recznie 5 razy zamknij do konca i otwórz przepustnice, komputer wtedy dostosuje własciwe połozenie silniczka i powinno byc wszystko ok.
W serii T też to działa?
W sumie system wtryskowy ten sam...
W PGM-fi należy odpalić zimny silnik (po uprzednim wyciągnięciu bezpiecznika od ECU) i czekać na włączenie się wentylatora (bez dodawania gazu, itp...)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
problem niestety wystepuje przy wlaczonej klimie no ale nic wazne, ze auto juz nie gasnie na zakretach przy predkosci 100km
A teraz go wyreguluj
Po właczeniu zapłonu (na nie zapalonym silniku) recznie 5 razy zamknij do konca i otwórz przepustnice, komputer wtedy dostosuje własciwe połozenie silniczka i powinno byc wszystko ok.
spoko podzialalo narazie nie gasnie na klimie ale jeszcze obroty wariuja niekiedy spadaja zbyt gwaltownie do poziomu 200-300 obrotow
skad mozna dowiedziec sie takich sztuczek typu 5x przepustnica na zaplonie ?
skad mozna dowiedziec sie takich sztuczek typu 5x przepustnica na zaplonie ?
Czytać dokładnie to forum
A to ze spadaniem obrotów przy klimie i jak sie zbiegnie z załaczeniem sprezarki rownoczesne właczenie wentylatorów do 200 rpm, to ja tez mam w swoim aucie, ale jest na to sposób... Tylko narazie mi się nie chce
[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 11:22 pm ]
piter34 napisał/a:
W serii T też to działa?
Tak. Działa. Sprawdziłem. Po 5-cio krotnym otwarciu i zamknieciu przepustnicy silniczek krokowy robi sobie "dziwne skoki" tam i z powrotem, po czym zaczyna działać jak powinien.
Tu to wyczytałem i sprawdziłem (dotyczy innego silnika ale przepustnica ta sama) -> KLIK <- U mnie zadziałalo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum