Wysłany: Wto Sie 28, 2007 18:46 [R214si LPG 1993r 3d]
Prawe drzwi mi sie zamkneły i nie chca sie otworzyć. Wczesniej czasami pare razy było trzeba ruszyć cypkiem do góry i do dołu i sie otwierały. Boczek udało mi sie odgiąć na tyle że mam dostep do śr. lecz wg mnie wszystko dobrze działa. Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku? A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne?
Dziekuje za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 28, 2007 18:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kiedyś juz był taki przypadek, że zamek się rozleciał w środku i się zablokował
niestety musisz go jakoś otworzyć żeby wymienić
PomorskiM napisał/a:
Czy jest to możliwe żeby zamek popsuł się na tym plastiku który zatrzaskuje się na tym drucie wygietym w litere U na słupku?
raczej to coś siedzi w zamku
PomorskiM napisał/a:
A mam jeszcze pytanie jak reguluje się światła przednie, bo w samochodzie nie mam elektrycznych tylko manualne?
powinna być taka długa śruba po od wewnętrznej strony reflektora, od strony grilla(nie wiem czy dobrze opisałem... jak staniesz przodem do otwartej maski to jak się nachylisz do reflektora to powinna być za pasem przednim, tam gdzie lampa styka się z grillem) z pokrętłem na końcu, (chyba standardowo powinno być zielone, ale głowy nie dam) Pokrętło powinno być plastikowe trójramienne dość duże
mam nadzieję że nie namotałem za mono
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują
Miejsca regulacji są dostępne od góry poprzez otwory w pasie blachy nad lampami. Pasuje albo wkrętak krzyżakowy (rozmiar 2), albo klucz imbusowy (rozmiar 5 lub 6). Do regulacji prawo - lewo potrzebny jest ciut dłuższy wkrętak (lub imbus). Warto przed regulacją psiknąć od tyłu na śruby i przekładnie regulatora jakimś "WD-40" itp. Te przekładnie zazwyczaj za lekko nie pracują
ale to dotyczy regulacji snopu przy diagnostyce, a koledze chyba chodziło o taką regulację góra dół jak masz dociążony bagażnik tylko on nie ma tego przełącznika tylko musi rączką dymać
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum