Forum Klubu ROVERki.pl :: [R218 '92] Cięgno zmiany biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 13:01
[R218 '92] Cięgno zmiany biegów
Autor Wiadomość
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:00   [R218 '92] Cięgno zmiany biegów

Witam

Mam problem, w moim roverku mam luz na drążku zmiany biegów w związku z czym mam pytanie, gdzie moge kupić w okolicach wroclawia cięgno które łączy skrzynie z drążkiem biegów, moze w jakimś popularniejszym aucie występuje identyczne cięgno. Cięgno to w swojej budowie zawiera nierozbieralny przegub. Załączam linki do zdjęć tego cięgna, moze nie najlepszej jakości ale powinny wystarczyc.

Dzieki

edit
Mam jeszcze jedno pytanko, cos mi nie styka podświetlanie zegarka na desce rozdzielczej (wysokość "drewna") czy aby sie dostac do przewodów muszę pruć calą deske rozdzielcza czy da sie sciagając tą "drewnianą" listwę?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 22, 2007 22:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
jurkac 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Cze 23, 2007 10:54   

Co do ciegla (tak mysle) znajdziesz uzywane czy nowe od hond jak i roverow. A do zegarka dostaniesz sie stopniowo podwazajac i wyciagajac listwe. Siedzi na sprezynujacych zatrzaskach (mocowane do listwy). U mnie czkawka zegarka spowodowana byla peknieta sciezka na jego plytce. To dla zegara jeszcze w wersji LED. Do nowszych LCD jest chyba inny dostep.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sob Cze 23, 2007 15:25   

Cięgno da się rozebrać, wystarczy spiłować nity a potem zastąpić je śrubami. Należy wyeliminować luzy za pomocą np. taśmy izolacyjnej i skręcić tak, żeby luzów nie było a połączenia swobodnie się poruszały w odpowiednich płaszczyznach.
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 23, 2007 20:52   

jurkac napisał/a:
Co do ciegla (tak mysle) znajdziesz uzywane czy nowe od hond jak i roverow. A do zegarka dostaniesz sie stopniowo podwazajac i wyciagajac listwe. Siedzi na sprezynujacych zatrzaskach (mocowane do listwy). U mnie czkawka zegarka spowodowana byla peknieta sciezka na jego plytce. To dla zegara jeszcze w wersji LED. Do nowszych LCD jest chyba inny dostep.


Od hondy niestety nie bedzie pasowac poniewaz w Hondach nie występowaly silniki 1.8 Diesla produkowane przez Peugeota,a mam tez R214 i tam jest zupelnie inne cięgno. Używane juz znalazłem w razie czego ale az pod Krakowem :/ ,a nowe czesci nie wiem gdzie moge kupic w okolicach wroclawia do Rovera, wczesniej byl salon MG-Rover ale juz go niema.

thef napisał/a:
Cięgno da się rozebrać, wystarczy spiłować nity a potem zastąpić je śrubami. Należy wyeliminować luzy za pomocą np. taśmy izolacyjnej i skręcić tak, żeby luzów nie było a połączenia swobodnie się poruszały w odpowiednich płaszczyznach.


Izolacja chyba dość szybko się przetrze, ale sproboje to samemu zrobić, moze tokaż to jakoś dobrze rozwiąze :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Cze 26, 2007 12:37   

Jordan87 napisał/a:
Izolacja chyba dość szybko się przetrze, ale sproboje to samemu zrobić, moze tokaż to jakoś dobrze rozwiąze

U mnie wytrzymała 2 lata. Teraz przed zlotem była mała poprawka i jak wchodzą biegi to Piter może napisać ;)
Jest artykuł dot/ naprawy na stronie klubowej. Mogę jeszcze dodać, ze przy ostatniej naprawie podczas skręcania dałem na śruby silikon sanitarny i jak narazie zero dziwnych dźwięków. I biegi lekko wchodzą ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 16:02   

Brt napisał/a:
jak wchodzą biegi to Piter może napisać ;)

Dobrze wchodzą. :cool:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 07, 2007 14:15   

Autko juz po operacji. No i moge powiedziec ż operacja sie udała, pacjent nie przeżył :P . A tak na serio to jest dużo lepiej, nie ma juz luzu na drążku i nie słychać drżenia :)
Dzięki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] cięgno skrzyni biegów?
szlak mi trafił biegi 1,2,5,R.
supr3me Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Sob Sie 19, 2017 21:39
sTERYD
Brak nowych postów [R 25]Drążek zmiany biegów
VanOrtega Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Kwi 06, 2010 15:03
VanOrtega
Brak nowych postów [R25] Gałka zmiany biegów
demontaż
SpyQue Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Paź 13, 2008 12:20
lineumaciel
Brak nowych postów [MG ZR] Szarpanie podczas zmiany biegów
j0zek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Wto Paź 01, 2013 10:14
leszczu
Brak nowych postów [R200 1.4] drążek zmiany biegów
hudy23_1985 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Maj 17, 2012 20:18
hudy23_1985



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink