Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
czy ktos moze polecic jakis zaklad w szczecinie co zrobi cos zeby mi obroty nie bujaly,gdzies przeczytalem ze mozna to w latwy sposob zrobic.silnik to tdi w oznaczeniu hondy ale oczywiscie rover
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 09, 2011 21:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 11, 2007 21:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ten typ tak ma. Nie wiem jak bardzo Ci się bujają, ja miałem podobną przypadłość (wahania ok. 100 obrotów/min.) i w niczym mi to generalnie nie przeszkadzało. Ustąpiło samo i na razie jakieś 15 000 km się nie powtarza. Jeśli wahania są nieznaczne to spokojnie ignoruj
ZTCP to trzeba wyregulowac dawkę paliwa w pompie (niestety wymagany jest do tego fachowiec przez duże fac), jak chcesz się dowiedzieć dokładniej to poszukaj, było o tem gdzies na początku roku...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ja w moim roverku SDI miałem wahania obrotów i okazało się, że to problem z wiązką, która leży na silniku na wierzchu (jak stoisz przodem do silnika to z lewej strony). Gdzieś tam chyba się jakaś izolacja przetarła trochę i to było powodem. Muszę ją wymienić ale na razie jak nią delikatnie poruszam to działa ok. przez jakiś czas.
generalnie nie sa duze wachania i prawie zawsze sa podczas jazdy po daniu na luz,na postoju zadziej wystepuje,a czy normalne jest ze przy wejsciu do filtra powietrza mi dmucha?wydaje mi sie ze powinno ciagnac.dodam ze auto nie kopci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum