Witam Posiadam R200 wersje Silverstone i mam zamiar kupić sprężyny /normalne/.
Ciekawi mnie jeżeli auto jest seryjnie obniżone o 40mm to razem z sprężynami będę musiał wymienić amortyzatory??
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 16, 2007 11:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam zmieniłem sprężyny na normalne i tył poszedł o parę cm do góry ze nie bardzo to wygląda estetyczne, czy to normalne zamieszczam zdjęcie i proszę o jakaś podpowiedz
Pozdrawiam
Tak to chyba normalne posiadam "normalną" wersję i u mnie jest podobnie.
Różnicę wysokości trochę zniwelowałem oponami: z przodu mam 195x55R15 z tyłu 205x50R15
Różnica występuje dlatego że silnik diesla jest zdecydowanie cięższy od benzyny a sprężyny są takie same w benzynie.
Zgadza sie ale czarne sprężyny sa tej samej długości co czarne i maja mniej zwojów popatrz na zdjęcie, Komfort jazdy sie poprawił ale tak auto nie może wyglądać, nie chce ale będę musiał na tyl założyć z powrotem czerwone sprężyny.
i jeszcze jedno pytanie jak bym kupił np 16 felgi to zapełnię ta lukę w nadkolu?
Pozdrawiam
Nowe sprężyny są tej samej długości, ale są twardsze - tzw progresywne. Czyli do pewnego momenu uginają się lekko, a przy końcu bardzo ciężko.
Każda nowa sprężyna "podnosi" samochód. Ja bym zostawił i włożył maksymalnie duże felgi, jakie tam wejdą. Oczywiście z rozsądną oponą na poslkie drogi.
Na tył możesz włożyć dwa worki cementu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zwróć uwagę tylko czy nie będzie koło o nadkole ocierało. O ile będziesz jechał sam lub w dwie osoby, to będzie ok. Jak wsiądzie 5 osób to koło może ocierać na większych nierównościach - przy tych standardowych nie sportowych. Niestety nasze drogi to nie autostrady.
Mam właśnie ten problem a u mnie są z tyłu opony 205 x 50 R15 i nowe amorki, ale jak wsiądą 3 osoby z tyłu to na większych dziurach (a o nie u nas nie trudno) czasem obetrze
[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 11:46 am ]
Wydaję mi się że 16 calowe felgo to max co można założyć do tych standardowych.
Najlepiej byłoby wypróbować.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Mar 2007 Posty: 127 Skąd: Zbójno
Wysłany: Nie Sie 05, 2007 12:12
wez oponki na wiekszym profilu ja tez musialem zmieniac sprezyny na normalne i luka byla niezla ale zalozylem 225/55/16 u cebie raczej nie jest to mozliwe ale mysle ze 205 na wiekszym profilu i fele 16 i bedzie zajefajnie!!! a oponki mozesz wyrwac uzywane bardzo tanio a w eleganckim stanie
Mogę Ci doradzić z doswiadczenia, że kolega powyżej ma rację co do 17" kół.Mam takie w swoim rowerku i jeśli szybciej przejadę przez próg zwalniajacy albo jakieś wyboje z dwoma pasażerami na tylnej kanapie to opony ocierają sie nadkola.Nie wiem jak zachowa się auto na nowych sprężynach...?Teoretycznie sztywniejsze nowe spreżyny powinny temu zapobiec ale sugeruje 16" i weższe opony tak dla świętego spokoju.
dzięki za wasze opinie teraz sie wybieram w trasę zorbie 1000km z 4 osobami plus pełen bagażnik, każdy mi mówi ze 2 a 3cm zejdzie niżej jak nie to będę kombinowal.
Nie wiem czy pisalem te sprężyny są od 25.
zostaną mi 3 opcje;
-na tył założę sportowe sprężyny
- kupie większe felgi
- obetnę normalne sprężyny o 3-4cm
aha
albo pogodzę sie z tym
Pozdrawiam
a co Ci sie nie podoba w tych sporotwych sprezynach zajebiscie wygladal...mysle ze nie ma wiekszych problemow przy -40 przeciez marekpodcz obnizyl i poleca kazdemu przy feldze 15' zalezy kto co lubi ale mi osobiscie podoba sie w wersji z obnizeniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum