Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam Panów Po naprawie silnika tak sie ucieszyłem, ze postanowiłem troche wstawic mojemu autku Co sie okazało węzyki przelewowe mi popękały i ropa tryska po silniku!
Z tego co zauwazyłem wezyk 1 od wtryskiwacza sterujacego do 2 wymienie sam bez problemu tak samo3 -->4.. problem sie zaczyna z wezykiem pomiedzy 2 a trzecim wtryskiem...nie sposób tam podejsc rękami zeby nasunąc wężyk. Ma moze ktos pomysł jak sobie to ułatwic ? Ściągnięcie węża od turbo nic raczej nie da !
P.S. Puki co nie mam takich wężyków! To musza byc jakies specjalnie wysokocisnieniowe węze czy moze zwykłe gumowe ? I gdzie je mozna nabyć ?
Będę bardzo wdzięczny za szybką podpowiedz bo jestem przez to unieruchomiony i do pracy musze teraz dojeżdzac PKS-em
pozdrawiam serdecznie, Kuba
Gwoli scisłosci układ silnika jest identyczny jak w Roverze...czyli kazda czesc jest w tym samym miejscu hej
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 21:58, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 19:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Lis 11, 2008 22:18
Ja poradziłem sobie ściągając tylko górny wąż intercoolera, a paluszków małych nie mam. Pomocne mogą być szczypce/kombinerki z wąskimi końcówkami szczęk. Wystarczy "wcelować" końcówką wężyka na miejsce i trochę ją nasunąć, a potem pomóc sobie szczypcami. Wężyki paliwowe wysokociśnieniowe w oplocie (choć niekoniecznie) bodajże 3,2 mm, dostępne w każdym motoryzacyjnym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum