Zmieniłem silnik z 1.4 16V na 1.6 16v bo w poprzednim robił sie majonez i po dwóch zmianach uszczelki pod głowicą i dalszym coraz większym majonezem, zalało w końcu świece wodą i nie odpalił. Szybki mały SWAP na 1,6 i niby wszystko w porzo, a jednak nie i tu pytanie. Autko jeździ extra, niby wszystko ok, ale wskaźnik od temp. dziwnie się zachowuje, termostat otwiera, pompa wody działa. Otóż jak sie nagrzeje to wskaźnik jest w pozycji tuż poniżej środka, ale jakbym go po butował to wskaźnik podchodzi do pozycji tuż powyżej środka, wtedy włącza sie wiatrak i go schładza znowu na tuż poniżej środka, strasznie mnie to irytuje bo ciągle patrzę na ten wskaźnik, za którym razem sie wiatrak nie włączy i zagotuje silnik, czy coś jest nie tak, czy tak ma być? Zaznaczam, że został przełożony tylko i wyłącznie silnik bez jakiegokolwiek osprzętu, a reszta ustrojstwa została z 1.4. Jest odpowietrzony, termostat otwiera pompa wody chodzi.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 17:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zmieniłem silnik z 1.4 16V na 1.6 16v bo w poprzednim robił sie majonez i po dwóch zmianach uszczelki pod głowicą i dalszym coraz większym majonezem, zalało w końcu świece wodą i nie odpalił. Szybki mały SWAP na 1,6 i niby wszystko w porzo, a jednak nie i tu pytanie. Autko jeździ extra, niby wszystko ok, ale wskaźnik od temp. dziwnie się zachowuje, termostat otwiera, pompa wody działa. Otóż jak sie nagrzeje to wskaźnik jest w pozycji tuż poniżej środka, ale jakbym go po butował to wskaźnik podchodzi do pozycji tuż powyżej środka, wtedy włącza sie wiatrak i go schładza znowu na tuż poniżej środka, strasznie mnie to irytuje bo ciągle patrzę na ten wskaźnik, za którym razem sie wiatrak nie włączy i zagotuje silnik, czy coś jest nie tak, czy tak ma być? Zaznaczam, że został przełożony tylko i wyłącznie silnik bez jakiegokolwiek osprzętu, a reszta ustrojstwa została z 1.4. Jest odpowietrzony, termostat otwiera pompa wody chodzi.
No a jak musiałoby być aby cię nie irytowało? Wskaźnik powyżej środka i tak już zostaje? Wygląda na to że wszystko jest OK o ile dobrze zrozumiałem twojego posta, u mnie jest tak samo, postoję w korku wskaźnik szybuje do góry, włacza się wentylator, wskaźnik leci troszkę poniżej środka i tak w kółko (o ile dalej stoję w korku ) (214Si 97)
bosniak, myślę że może Ciebie uspokoić wycieczka na KTSa i sprawdzenie jaka jest temperatura w momencie załączenia wentylatora. Jeżeli 104 stopnie, to wszystko gra.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum