Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Czy ktoś z was zdejmował kierownicę w swoim autku ? chodzi o to czy po odkręceniu śruby która ją trzyma można ją w miarę prosto ściągnąć z czpienia kolumny kierowniczej ?
Czy tam jest gładki stożek z klinem czy może wielowypust ?
Czy należy użyć ściągu czy wystarczy porządnie szarpnąć ?
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Wto Lip 24, 2007 12:56
żadnych ściągaczy nie potrzebujesz . Wywalasz pduche , odkręcasz 17 i kierownica wychodzi, wiadomo delikatnie musisz ją do siebie ciągnąć. Jak będe zakładał swoją to nakręce filmik i wrzucę go tutaj.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Popuść kierownice ale zostaw nakretkę lekko zakreconą ( zebys sobie zebów nie wybił ),
1.odsuń fotel
2.zaprzyj się o podłoge nogami
3. złap kierownice dwoma rekami po bokach.
4 ciąg do siebie raz prawa reką raz lewą z całej siły.
1. Odłączenie masy od akumulatora
2.sciągnięcie poduszki
3.Odkręcenie kierownicy(bezproblematyczne,żadnej siły nie trzeba przy tym używać,tam przecież nic nie jest zapieczone))
4.finał:)
czesto sie zapieka przynajmniej w innych samochodach
Zapiec się nie ma prawa - przecież tam nie ma temperatur wysokich.
Chodzi raczej o to, że w niektórych innych autach ten wielowypust jest stożkowy. W R raczej nie ma tego problemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum