Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Mam pytanie - w starszych R75 (1999-2000) w panelu kontrolek zegarów (ten mniejszy z kontrolką ręcznego i SRS) w prawym górnym rogu znajduje się kontrolka odłączenia poduszki powietrznej pasażera, w nowszych modelach (od 2001 wzwyż) w tym miejscu jest kontrolka włączonych halogenów.
Niestety w rave nigdzie nie trafiłem na jakikolwiek opis związany z możliwością odłączenia poduszki pasażera a tym samym aktywacji tejże kontrolki .... czy ona w ogóle była kiedykolwiek aktywna ? a może to było rozwiązanie przyszłościowe które nie wypaliło ze względu na przepisy Uni ?
No właśnie - to mi wygląda na jakieś rozwiązanie które ROVER nie dokończył ..... bo np weszły przepisy zakazujące odłączania poduszek .... zauważcie że ABSu też nie da się odłączyć guziczkiem - a w starych autach jak ABS był w fazie początkowej taka opcja była.
A tak z innej beczki to jak ty w benzynie mogłeś mieć zużycie 6 litrów na 100 ?
A tak z innej beczki to jak ty w benzynie mogłeś mieć zużycie 6 litrów na 100 ?
Na samym początku dodam, że wskazania spalania z komputera realnie sprawdzają się przy dystrybutorze.
Spalanie wygląda tak:
Trasa ok 200km - bardzo spokojna jazda 80-110km/h - 6,0l/100km
Trasa + klima i normalna jazda - 7,1l/100km
Miasto + klima, normalna jazda - 8,2l/100km
Faktycznie wyniki niesamowicie optymistyczne, wiec sprawdzałem również przy dystrybutorze i też się sprawdzają.
Posiadam magnetyzery (ale przecież to nie ich zasługa bo przecież nie działają ) i sam silnik 1.8 ma przejechane obecnie 9000km
Świadomie nie podałem śilnika bo nie ma nic on wspólnego z tą kontrolką odłączenia poduszki - ona jest zarówno w dieslach jak i benzyniakach.
Istotny jest rok wiec go uzupełniam.
Nie chcę w żaden sposób reklamować tu magnetyzerów czy czegokolwiek. Wiem, że takie spalanie jest aż poprostu niewiarygodne ale tak poprostu mam - mogę to nawet pokazać każdemu chętnemu, że tak to u mnie wygląda. Co do jazdy miejskiej wynik 8,2 osiągam po przejechaniu ok 15km po mieście.
Cytat:
Co do jazdy miejskiej wynik 8,2 osiągam po przejechaniu ok 15km po mieście.
Nie bardzo rozumiem.
Chodzi mi o to, że ruszając, wyzerowany licznik spalania zaczyna mi pokazywać ok 15l/100km , następnie po przejechaniu kilkuset metrów spalanie spada i tak już po +- 15km w mieście (od krzyżówki do krzyżówki) spalanie zatrzymuje się się w granicach 8,2l/100km
No u mnie po ruszeniu to nawet i 40 litrów potrafi pokazać ale potem spada do ok. 12 - 13 litrów (po prostu się uśrednia). Ale może nie gadajmy tutaj bo ten wątek nie dotyczył spalania tylko odłączenia SRS pasażera.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum